Profesionālie tulkošanas pakalpojumi. 5
Pardod: MSI GeForce RTX 2080ti gaming X TRIO Graphic Card 1
Vēlos piedāvāt darbu online. 0
OCTA termiņš 13
Ka sauc Pasaules dalu kura dzivojam 4
google 1
Taustiņu funkcijas izmainīšana 2
Torrent 1
Cik maksā šodien kārtigs Gamer PC? 4
ESET izlaiž 2017.gada produktu izdevumus 23
VIAPLAY: Video tiešsaistē skatās 70% Latvijas iedzīvotāju 21
Katrā desmitajā datorā joprojām izmanto Windows XP 2
Google tuvākajā laikā atteiksies no Chrome paplašinājuma palaidēja 2
Acer ievieš nozares pirmo ieliekto monitoru ar acu izsekošanas funkcionalitāti 4
Adobe laiž klajā ārkārtas atjauninājumu 3
Tests: Cik precīzs ir "lēta gala" velo spidometrs? 3
Leģendārie telefoni – Nokia 3310 un citi 3
Puisis iziet Super Mario spēli mazāk kā piecu minūšu laikā un labo pasaules rekordu 2
Līdz 29.jūlijam atjaunini savu Windows bez maksas! 3
Kā uzlabot televizora skaņu? 2
Programma, ar kuras palīdzību fotogrāfijas pārveidot .gif formātā 1
Aproce, kas sastāv no 25 instrumentiem 1
Trīs padomi televizora izvēlei 2
Windows 7 ēra tuvojas noslēgumam, Microsoft koncentrējas uz Windows 10 1
Lietotāji online: 286
Reģistrētie lietotāji online: 0
Viesi online: 286
Sony Future Lab ir R&D grupa, kura ir atbildīga par dažādām trakām idejām, kuras varētu realizēt prototipa stadijā, un pēc laika pat izlaist tirdzniecībā. Lai nu kā, viena iespaidīga prototipa vīzija tika parādīta Ostinā notiekošajā SXSW pasākumā: šī tehnoloģija spēj jebkuru plakanu darba virsmu pārvērst par ekrānu.
Šo prototipu sauc par "Interactive Tabletop" koncepciju, kas izmanto dažādus sensorus un kustību izsekošanas tehnoloģijas, lai zinātu, kad uz virsmas ir novietots kāds objekts, piemēram - pasaku grāmata, kuru var izcelt interaktīvā realitātē.
Projekts līdzinās 2012.gada izveidotajam "realitātes kafijas galdiņam", kuru konstruēja tā izgudrotājs un tehnologs Bastians Brekers (Bastian Broecker), apvienojot Kinect un PlayStation Eye sensorus. Proti, Brekers izmantoja infrasarkano Kinect lāzeru un PlayStation Eye izsekošanas programmu, lai varētu izveidot zemāk redzamo paplašinātu realitātes pieredzi.
Sony šo prototipu programmēja tā, lai tas atpazītu Luisas Kerolas (Lewis Carroll) uzrakstīto grāmatu "Alise Brīnumzemē" (Alice in Wonderland) un tajā esošo saturu spētu pārvērst virtuālajā realitātē ar dažādu animāciju palīdzību, kā arī nodrošina iespēju iedarboties uz tajā esošajiem dažādiem fiziskiem objektiem, piemēram - krūzīti, spēļu kārtīm un citiem.
Turklāt "Interactive Tabletop" reaģē uz jebkuru cilvēka pirkstu, jo tā izmanto speciālus gaisma tīklus, kas nepārtraukti seko roku kustībām, tādējādi spējot nolasīt indivīda sniegtās komandas.
Pagaidām šī tehnoloģija šķiet vēl diezgan ierobežota savās iespējās, ko tā spēj sniegt. Bet jāatzīst, ka tai neapšaubāmi ir milzīgs potenciāls. Sony "Interactive Tablet" tehnoloģiju varētu uztvert kā izglītības rīku, kur romāni vai vēstures grāmatas tiek pārvērstas par animētu interaktīvu nodarbi, vai arī kā vienkāršu izklaides veidu, ar ko var spēlēt spēles jebkurā vidē.
Taču svarīgākā nozīmē - šī tehnoloģija varētu būt kā starpnieks starp ekrāniem, kas jau mūsdienās ir ļoti izplatīti, kā arī starp paplašināto realitāti vai uz hologrammu bāzētu tehnoloģiju, kuru esam redzējuši filmās, un kurai līdzīgu cenšas izveidot Microsoft kompānija ar HoloLens.
Sony strikti apgalvo, ka šie Future Lab projekti ir tikai prototipa stadijā, tādēļ vēl nav īsti skaidrs, kad mēs šādu brīnumu varētu redzēt skolās vai tirgū kā produktu, un vai vispār tas notiks. Taču nav šaubu, ka pēc laika kāds no Future Lab topošajiem projektiem piedzīvos arī dienas gaismu.