Profesionālie tulkošanas pakalpojumi. 5
Pardod: MSI GeForce RTX 2080ti gaming X TRIO Graphic Card 1
Vēlos piedāvāt darbu online. 0
OCTA termiņš 13
Ka sauc Pasaules dalu kura dzivojam 4
google 1
Taustiņu funkcijas izmainīšana 2
Torrent 1
Cik maksā šodien kārtigs Gamer PC? 4
ESET izlaiž 2017.gada produktu izdevumus 23
VIAPLAY: Video tiešsaistē skatās 70% Latvijas iedzīvotāju 21
Katrā desmitajā datorā joprojām izmanto Windows XP 2
Google tuvākajā laikā atteiksies no Chrome paplašinājuma palaidēja 2
Acer ievieš nozares pirmo ieliekto monitoru ar acu izsekošanas funkcionalitāti 4
Adobe laiž klajā ārkārtas atjauninājumu 3
Tests: Cik precīzs ir "lēta gala" velo spidometrs? 3
Leģendārie telefoni – Nokia 3310 un citi 3
Puisis iziet Super Mario spēli mazāk kā piecu minūšu laikā un labo pasaules rekordu 2
Līdz 29.jūlijam atjaunini savu Windows bez maksas! 3
Kā uzlabot televizora skaņu? 2
Programma, ar kuras palīdzību fotogrāfijas pārveidot .gif formātā 1
Aproce, kas sastāv no 25 instrumentiem 1
Trīs padomi televizora izvēlei 2
Windows 7 ēra tuvojas noslēgumam, Microsoft koncentrējas uz Windows 10 1
Lietotāji online: 378
Reģistrētie lietotāji online: 0
Viesi online: 378
Kopš šī gada decembra roboti Pepper ir sastopami veikalos Nestlé, kur darbojas kā kafijas automātu pārdevēji. Viņi gan paši nepasniedz kafiju, bet konsultē klientus. Katrs Pepper robots ir spējīgs izskaidrot visu nepieciešamo informāciju par produktu un tā apkopi, veidojot individuālu sarunu ar klientu.
Pepper ir pirmais robots, kas līdzinās cilvēkam gan izskata, gan arī īpašību ziņā, un tas ir paredzēts dzīvošanai kopā ar cilvēkiem. Interesanti, ka Pepper pārzina arī ķermeņa valodu. Robots nepilda uzkopšanas vai ēst gatavošanas funkcijas, taču tas var sarunāties ar cilvēku, atpazīt un reaģēt uz dažādām emocijām, kā arī patstāvīgi kustēties un dzīvot. Tas spēj sazināties ar balss, pieskārienu un emociju palīdzību. Pašlaik tas saprot jau 4,5 tūkstošus vārdu japāņu valodā.
Japāņu kompānijas jau ilgi ir darbojušās pie robotu izstrādes, lai uzlabotu ražošanas produktivitāti ar modernām robotiskām tehnoloģijām.
Šogad veikalos darbu uzsāks 20 roboti, bet jau 2015. gadam kompānijai „Nestlé” ir lieli plāni, proti, veikalos nodarbināt tūkstoš robotus.
Šis ir tikai robotu popularizēšanas sākums. Kompānija „SoftBank” plāno pārdot robotus japāņu ražotājiem jau nākamgad, taču tās ilgtermiņa mērķis ir padarīt robotus par cilvēka sabiedrotajiem mājās. Nākamgad roboti nonāks pārdošanā, maksa par Pepper ir nepilni 2 tūkstoši ASV dolāru.