Profesionālie tulkošanas pakalpojumi. 5
Pardod: MSI GeForce RTX 2080ti gaming X TRIO Graphic Card 1
Vēlos piedāvāt darbu online. 0
OCTA termiņš 13
Ka sauc Pasaules dalu kura dzivojam 4
google 1
Taustiņu funkcijas izmainīšana 2
Torrent 1
Cik maksā šodien kārtigs Gamer PC? 4
ESET izlaiž 2017.gada produktu izdevumus 23
VIAPLAY: Video tiešsaistē skatās 70% Latvijas iedzīvotāju 21
Katrā desmitajā datorā joprojām izmanto Windows XP 2
Google tuvākajā laikā atteiksies no Chrome paplašinājuma palaidēja 2
Acer ievieš nozares pirmo ieliekto monitoru ar acu izsekošanas funkcionalitāti 4
Adobe laiž klajā ārkārtas atjauninājumu 3
Tests: Cik precīzs ir "lēta gala" velo spidometrs? 3
Leģendārie telefoni – Nokia 3310 un citi 3
Puisis iziet Super Mario spēli mazāk kā piecu minūšu laikā un labo pasaules rekordu 2
Līdz 29.jūlijam atjaunini savu Windows bez maksas! 3
Kā uzlabot televizora skaņu? 2
Programma, ar kuras palīdzību fotogrāfijas pārveidot .gif formātā 1
Aproce, kas sastāv no 25 instrumentiem 1
Trīs padomi televizora izvēlei 2
Windows 7 ēra tuvojas noslēgumam, Microsoft koncentrējas uz Windows 10 1
Lietotāji online: 103
Reģistrētie lietotāji online: 0
Viesi online: 103
Kādreiz visniknākie ienaidnieki – MySpace un Facebook servisi – vēl vairāk integrējās viens otrā.
Sociālais tīkls MySpace pieslēdzās pie Facebook Connect servisa, ziņo Mashable. Tagad lietotāji varēs ieiet MySpace ar savu Facebook datu palīdzību- nododot informāciju, kas jau ir saglabāt Facebook, lietotāju profilam citā sociālajā tīklā.
Tādējādi, lietotājiem nebūs nepieciešams pārrakstīt savas intereses, izlasīto grāmatu, TV šovu utt. nosaukumus. Daļa no informācijas tiks izmantota mūzikas rekomendācijām. Nākotnē, MySpace parādīsies facebook-pogas Like.
MySpace pārstāvji sauc kopīgo ar Facebook projektu par „integrāciju”. Daudzi, tomēr, ieraudzīja šajā integrācijā galīgo MySpace atzinumu tajā, ka galvenajam konkurentam, Facebook tīklam, izdevās iekarot sociālā servisa №1 vietu un vārdu.
Atgādināsim, ka Facebook apsteidza MySpace globālās auditorijas ziņā vēl 2008.gadā. No tā brīža Cukerberga garabērnam veicās, bet MySpace lēnām atdeva pozīcijas, pārtopot par mērķa sociālo tīklu muzikantiem. Tieši tā tagad tiks pozicionēts šis resurss.
Kā avots izmantota Mashable.