Profesionālie tulkošanas pakalpojumi. 5
Pardod: MSI GeForce RTX 2080ti gaming X TRIO Graphic Card 1
Vēlos piedāvāt darbu online. 0
OCTA termiņš 13
Ka sauc Pasaules dalu kura dzivojam 4
google 1
Taustiņu funkcijas izmainīšana 2
Torrent 1
Cik maksā šodien kārtigs Gamer PC? 4
ESET izlaiž 2017.gada produktu izdevumus 23
VIAPLAY: Video tiešsaistē skatās 70% Latvijas iedzīvotāju 21
Katrā desmitajā datorā joprojām izmanto Windows XP 2
Google tuvākajā laikā atteiksies no Chrome paplašinājuma palaidēja 2
Acer ievieš nozares pirmo ieliekto monitoru ar acu izsekošanas funkcionalitāti 4
Adobe laiž klajā ārkārtas atjauninājumu 3
Tests: Cik precīzs ir "lēta gala" velo spidometrs? 3
Leģendārie telefoni – Nokia 3310 un citi 3
Puisis iziet Super Mario spēli mazāk kā piecu minūšu laikā un labo pasaules rekordu 2
Līdz 29.jūlijam atjaunini savu Windows bez maksas! 3
Kā uzlabot televizora skaņu? 2
Programma, ar kuras palīdzību fotogrāfijas pārveidot .gif formātā 1
Aproce, kas sastāv no 25 instrumentiem 1
Trīs padomi televizora izvēlei 2
Windows 7 ēra tuvojas noslēgumam, Microsoft koncentrējas uz Windows 10 1
Lietotāji online: 284
Reģistrētie lietotāji online: 0
Viesi online: 284
Ar lojalitātes programmas ieviešanu biznesa klientiem, Latvijas lielākais telekomunikāciju uzņēmums Lattelecom aizsāk vēl nebijušu lojalitātes programmas modeli Latvijā, kas pēc jaunākajām pasaules tendencēm, ļauj klientiem izvēlēties un pašiem veidot lojalitātes bonusus virtuālajā vidē.
Latvijā ir maz izplatītas lojalitātes programmas, kas mērķtiecīgi būtu veidotas tieši uzņēmumiem. Lattelecom veiktajā izpētē tika noskaidrots, ka pārsvarā uzņēmumiem kā lojalitāti veicinoši instrumenti tiek piemērotas kampaņveidīgas atlaides pakalpojumiem, organizēti klientu pasākumi vai dāvinātas korporatīvas dāvanas.
Ernst & Young patērētāju aptaujas „No klienta par līdzautoru” pētījuma dati par 34 valstīm, iezīmē jaunu klientu lojalitātes tendenci pasaulē – 62% mūsdienu klientu savos iepirkšanās paradumos vismaz daļu pirkumu veic tiešsaistē un aktīvie klienti vēlas būt „līdzautori” pakalpojumu vai produktu veidošanas procesā, nevis būt pasīvi klienti. Pētījumā atklājās, ka klientu lojalitātes veicināšanā noteicošs faktors ir individualizēta komunikācija un pakalpojumi. Potenciāli veiksmīgākās būs tās organizācijas, kuras spēs izmantot virtuālās vides nodrošinātās priekšrocības klientu iesaistē un lojalitātes veicināšanā.
Lattelecom jaunā biznesa klientu lojalitātes programma tiek veidota sadarbībā ar kolektīvās iepirkšanās portālu Cherry.lv un biznesa portālu nozare.lv. Sadarbībā ar Cherry.lv ekskluzīvi tikai Lattelecom Biznesa klientiem tiek piedāvāta iespēja izmantot piedāvājumu ar īpašu atlaidi 3 kategorijās – birojam, izglītībai un izklaidei. Ar šiem piedāvājumiem var iepazīties Lattelecom Biznesa e-žurnālā, kas iznāk reizi mēnesī un kurā tiek apkopotas uzņēmējdarbībai svarīgākās ziņas par notikumiem 11 dažādās nozarēs, kas varētu palīdzēt uzņēmējiem būt informētiem un orientēties aktuālāko notikumu jomā, kā arī pieņemt biznesam nozīmīgus lēmumus. Ekskluzīvie piedāvājumi ir izvietoti uz Cherry.lv platformas, taču tiem iespējams piekļūt vienīgi ar Lattelecom Biznesa e-žurnāla starpniecību.
„Esam ilgi meklējuši veidu, kā mūsu lojālajiem klientiem pateikties par sadarbību un piedāvāt iespēju baudīt dažādas privilēģijas, lai sadarbība ar Lattelecom būtu ne tikai droša, bet arī patiesi izdevīga un sniegtu ieguldījumu klientu biznesa attīstībā. Lojalitātes programmu ar mērķi veidojām ļoti vienkāršu un ērtu, lai klientiem nebūtu jāiedziļinās sarežģītos lojalitātes līmeņos, bonusu sistēmās vai punktu uzkrājumu shēmās. Klientam neesam izvirzījuši nekādas prasības piedāvājumu saņemšanai. Vienīgais nosacījums – ir jābūt Lattelecom biznesa klientam. Tā ir jauna pieeja lojalitātes programmai – vienkārši, saprotami un izdevīgi. Lattelecom lojalitātes programma aizsāk jaunu pieeju klientu lojalitātes veicināšanā Latvijā biznesa sektorā,” stāsta Lattelecom Biznesa klientu daļas vadītājs Gusts Muzikants.
Un turpinot pilnveidot Lattelecom biznesa klientu apkalpošanas servisu, ir ieviesta atsevišķa tālruņa līnija – 67177177 – kas apkalpo tieši biznesa klientus, piedāvājot iespēju divreiz ātrāk sazināties ar operatoru, augstāku apkalpošanas līmeni un kvalificētu ekspertu atbildes uz jautājumiem par tradicionālajiem balss un interneta pakalpojumiem, mākoņskaitļošanas pakalpojumiem, kā arī individuālajiem risinājumiem, ko nodrošina Lattelecom grupas uzņēmumi
izskatās ka datuve.lv cenšās vairāk sakāst naudas ("nope*nīt" spam filtram nepatīk laikam) un ne jau veidojot sakarīgus rakstus, bet palielinot reklāmu skaitu
mans komentārs izskatās pēc spama?
Iesaku neslēgt līgumu ar Balticom A/S par interneta pajmkpoluaiem. Diez ko neatšķiras no IZZI (kas vispār slīkst pretenziju kalnos).Viss ir jauki (atskaitot pāris reizes mēnesī, kad internets pazūd), kamēr nodomājat pārvākties.1. kārt, jums par interneta nodrošināšanu jaunajā adresē jāmaksā mehāniķim par pieslēgšanu 10 ls (kaut gan būtībā, tam ir jābūt Balticom interesēs, saglabāt klientus, taču viņiem tas pilnīgi un galīgi neinteresē!!!).2. ja internetu nevar nodrošināt jaunajā adresē, tad JUMS JĀLAUŽ LĪGUMS un JUMS JĀMAKSĀ SODS!!! Neatkarīgi no tā, ka pie vainas ir Balticom nespēja pieslēgt šo pakalpojumu jaunajā adresē!3. ja ar steigu pārvācaties, tad RĒĶINS par līgumsodu jums nāks UZVECO ADRESI!!! jo redziet, Jūs taču neesat izmainījuši pakalpojumu sniegšanas vietu!!! tā kā var vēl pēctam mēnešus 2 sēdēt pie vecās pastkastītes un gaidīt Baltcom rēķinu, kuru samaksāt, lai Jūs vēlāk nenodotu parādu piedziņas firmām.4. un jaukās konsultantes attīstības nodaļā vēl atļaujas Jūs pārtraukt un pateikt, KA TĀS IR JŪSU PROBLĒMAS!!!!Vnk briesmīgs kantoris, kurā strādā neapmācīti konsultanti (nelaipni, slikti zin latviešu valodu un pat nemēģina risināt situācijas) un pelna ar negodīgām metodēm!SABIEDRISKAIS FUJ A/S BALTICOM DARBINIEKIEM!!!
pats labākais visā šijā ir, ka lattelekom okpastijā interneta piesleguma līgumā ir ierakstīts minimālais garantētais ātrums un tas ir 30 Mbit/s. Kas patīkami atšķiras no tā, ka citi provaideri piedāvā tikai iespējamo maksimālo ātrumu, kas īstenībā neko nenozīmē, jo tāds arī var nebūt.
Lattelecom man, kā lojālam klientam, iedeva 20% atlaidi tikai pēc tam, kad aptaujā pateicu, ko par viņiem domāju, kad tie reklāmās solīja 50% atlaidi jauniem klientiem.