Profesionālie tulkošanas pakalpojumi. 5
Pardod: MSI GeForce RTX 2080ti gaming X TRIO Graphic Card 1
Vēlos piedāvāt darbu online. 0
OCTA termiņš 13
Ka sauc Pasaules dalu kura dzivojam 4
google 1
Taustiņu funkcijas izmainīšana 2
Torrent 1
Cik maksā šodien kārtigs Gamer PC? 4
ESET izlaiž 2017.gada produktu izdevumus 23
VIAPLAY: Video tiešsaistē skatās 70% Latvijas iedzīvotāju 21
Katrā desmitajā datorā joprojām izmanto Windows XP 2
Google tuvākajā laikā atteiksies no Chrome paplašinājuma palaidēja 2
Acer ievieš nozares pirmo ieliekto monitoru ar acu izsekošanas funkcionalitāti 4
Adobe laiž klajā ārkārtas atjauninājumu 3
Tests: Cik precīzs ir "lēta gala" velo spidometrs? 3
Leģendārie telefoni – Nokia 3310 un citi 3
Puisis iziet Super Mario spēli mazāk kā piecu minūšu laikā un labo pasaules rekordu 2
Līdz 29.jūlijam atjaunini savu Windows bez maksas! 3
Kā uzlabot televizora skaņu? 2
Programma, ar kuras palīdzību fotogrāfijas pārveidot .gif formātā 1
Aproce, kas sastāv no 25 instrumentiem 1
Trīs padomi televizora izvēlei 2
Windows 7 ēra tuvojas noslēgumam, Microsoft koncentrējas uz Windows 10 1
Lietotāji online: 341
Reģistrētie lietotāji online: 0
Viesi online: 341
Microsoft vadītājs Stīvs Balmers (Steve Ballmer) uzskata, ka dažādā reakcija par Microsoft un Yahoo sadarbību tikai pierāda, ka publika šo darījumu vienkārši neizprot. Savu izbrīnu par tirgus reakciju uz šo darījumu Balmers izklāstījis Microsoft ikgadējā finanšu analītiķu sanāksmē Vašingtonā.
Ņemot vērā faktu, ka Microsoft neko nav samaksājis avansā Yahoo, un peļņas sadalīšana joprojām ir miglā tīta, šķiet neizbēgami, ka cilvēki varētu būt mazliet apjukuši. Balmera kungs uzsver, ka darījums ir „nedaudz sarežģīts”. Viņš skaidro: „Nekas nav ticis nopirkts, nekas nav ticis pārdots. Taču sadarbība pati par sevi veido ekonomisko vērtību. Tā rada tūlītēju iespēju sinerģijai.”
Taču viena no problēmām ir tas, ka arī valdība varētu nesaprast šo darījumu – tā pašlaik pārskata darījumu no konkurences pārkāpumu viedokļa. Balmers gan vairāk centās pievērst uzmanību darījuma pozitīvajiem aspektiem, nevis iespējamajām neveiksmēm. Viņš uzskata, ka šis darījums dos abiem uzņēmumiem tirgus daļu, kas tiem nepieciešama, lai kļūtu par nopietniem spēlētājiem tirgū.
Neraugoties uz faktu, ka Yahoo visticamāk zaudēs 12% no meklēšanas pakalpojumu peļņas, tie tiks vairāk nekā atlīdzināti, samazinot pētniecības un attīstības izmaksas un kapitālizmaksas. Paredzēts, ka darījums Yahoo nesīs 500 miljonus ASV dolāru lielu jaunu peļņu.
Balmera prezentācijā it kā nejauši ievietotais slaids rāda, ka Microsoft palīdzēs segt Yahoo izmaksas, ieskaitot 170 miljonus ASV dolāru meklēšanas pakalpojumu izpētei un attīstībai. Turpat arī parādījās informācija, ka Microsoft darījumā paredz zaudēt līdzekļus vismaz pirmo divu gadu laikā.
Raksta avots - DailyTech
Emz, kaut kas dīvains, datuvē ir krieties līmenis. Nez, diez atkal Microsoft zaudēs kādā tiesas prāvā šīs vienošanās dēļ?
Esmu pēdējos 6 gadu laikā labi ja kādas četras reizes lietojis Yahoo un arī tikai dēļ kaut kādas nejaušības tur ieklīdis. Ar to viss ir pateikts.
Kamēr Microsoftam nepielēks, ka vislabākos panākumus var gūt nevis iegāžot kārtējā pasākumā nenormāli daudz naudas, bet gan vienkārši kļūstot par vislabākajiem, tikmēr šis ir kārtējais "ar dakšām pa gaisu" pasākums
murgs...