Profesionālie tulkošanas pakalpojumi. 5
Pardod: MSI GeForce RTX 2080ti gaming X TRIO Graphic Card 1
Vēlos piedāvāt darbu online. 0
OCTA termiņš 13
Ka sauc Pasaules dalu kura dzivojam 4
google 1
Taustiņu funkcijas izmainīšana 2
Torrent 1
Cik maksā šodien kārtigs Gamer PC? 4
ESET izlaiž 2017.gada produktu izdevumus 23
VIAPLAY: Video tiešsaistē skatās 70% Latvijas iedzīvotāju 21
Katrā desmitajā datorā joprojām izmanto Windows XP 2
Google tuvākajā laikā atteiksies no Chrome paplašinājuma palaidēja 2
Acer ievieš nozares pirmo ieliekto monitoru ar acu izsekošanas funkcionalitāti 4
Adobe laiž klajā ārkārtas atjauninājumu 3
Tests: Cik precīzs ir "lēta gala" velo spidometrs? 3
Leģendārie telefoni – Nokia 3310 un citi 3
Puisis iziet Super Mario spēli mazāk kā piecu minūšu laikā un labo pasaules rekordu 2
Līdz 29.jūlijam atjaunini savu Windows bez maksas! 3
Kā uzlabot televizora skaņu? 2
Programma, ar kuras palīdzību fotogrāfijas pārveidot .gif formātā 1
Aproce, kas sastāv no 25 instrumentiem 1
Trīs padomi televizora izvēlei 2
Windows 7 ēra tuvojas noslēgumam, Microsoft koncentrējas uz Windows 10 1
Lietotāji online: 341
Reģistrētie lietotāji online: 0
Viesi online: 341
Nostādīt sievieti savu produktu priekšgalā kā reklāmu - tas jau nav nekāds jaunums, jo dažas tehnoloģiju un spēļu kompānijas ir ko tādu jau darījušas, tādējādi ieejot vēsturē ne tik labā nozīmē. Tāpēc visai liels pārsteigums bija šī gada GDC (Game Developers Conference) pasākums, kur Microsoft savā preses konferencē uzdrošinājās to atkārtot, ļaujot uz skatuves dejot vairākām ne tik piedienīgi tērptām sievietēm.
Kā apgalvoja Xbox boss Fils Spensers (Phil Spencer): “Notikušais Xbox un Microsoft veltītajā pasākumā pagājušajā nedēļā nekādi neatbilst mūsu vērtībām. Tas viennozīmīgi bija nepareizi un netiks piedots. Es saprotu, ka mēs likām vilties daudziem cilvēkiem, tai skaitā saviem uzticamiem faniem, taču esmu apņēmības pilns, lai turpmāk mēs sevi pasniegtu augstākā līmenī. Mums ir jānodrošina, ka dažādība un integrācija ir svarīgākais mūsu ikdienas biznesā.”
Vairāki vīlušies cilvēki sociālajos tīklos ir pauduši viedokli pēc redzētā: ”Šī ir pirmā reize, kad jutos neaicināts spēles pasākumā”. Kāds cits Microsoft pasākuma apmeklētājs izteicās: ”Paldies, ka likāt man pamest šo konferenci, Microsoft!”.
Lai nu kā, pat dažus Microsoft darbiniekus pārsteidza šāds kompānijas solis, un Xbox Games Mārketinga vadītājs Ēriks Grīnbergs (Aeron Greenberg) izteicās:” Esmu ļoti vīlies, redzot šo visu”.
Vairākus gadus CES un E3 notiekošajās konferencēs mēdz uz skatuves parādīties skaistas un izaicinoši ģērbtas dāmas, lai attiecīgā kompānija varētu stipri vairāk popularizēt savu zīmolu un produktu, piesaistot vīriešu uzmanību. Un tas, atklāti sakot, ļoti labi darbojas un spēj gūt rezultātus, taču, skatoties uz Microsoft situāciju - jāsecina, ka pat giganti mēdz būt izmisuši, kā rezultātā izdara šādu gājienu sevis izcelšanai citu vidū.