Profesionālie tulkošanas pakalpojumi. 5
Pardod: MSI GeForce RTX 2080ti gaming X TRIO Graphic Card 1
Vēlos piedāvāt darbu online. 0
OCTA termiņš 13
Ka sauc Pasaules dalu kura dzivojam 4
google 1
Taustiņu funkcijas izmainīšana 2
Torrent 1
Cik maksā šodien kārtigs Gamer PC? 4
ESET izlaiž 2017.gada produktu izdevumus 23
VIAPLAY: Video tiešsaistē skatās 70% Latvijas iedzīvotāju 21
Katrā desmitajā datorā joprojām izmanto Windows XP 2
Google tuvākajā laikā atteiksies no Chrome paplašinājuma palaidēja 2
Acer ievieš nozares pirmo ieliekto monitoru ar acu izsekošanas funkcionalitāti 4
Adobe laiž klajā ārkārtas atjauninājumu 3
Tests: Cik precīzs ir "lēta gala" velo spidometrs? 3
Leģendārie telefoni – Nokia 3310 un citi 3
Puisis iziet Super Mario spēli mazāk kā piecu minūšu laikā un labo pasaules rekordu 2
Līdz 29.jūlijam atjaunini savu Windows bez maksas! 3
Kā uzlabot televizora skaņu? 2
Programma, ar kuras palīdzību fotogrāfijas pārveidot .gif formātā 1
Aproce, kas sastāv no 25 instrumentiem 1
Trīs padomi televizora izvēlei 2
Windows 7 ēra tuvojas noslēgumam, Microsoft koncentrējas uz Windows 10 1
Lietotāji online: 342
Reģistrētie lietotāji online: 0
Viesi online: 342
Kā jau bija gaidīts, Microsoft un Yahoo paziņojuši par sadarbību. Pēc vairāk nekā gadu ilgāk sarunām abi uzņēmumi beidzot vienojušies un noslēguši darījumu. Pirms darījuma slēgšanas bija nepieciešamas vairākas izmaiņas – Yahoo vadītāja nomaiņa (pēc uzņēmuma līdzdibinātāja Džerija Janga viņa vietu ieņēma Kerola Bartsa (Carol Bartz)), kā arī jauna Microsoft meklēšanas rīka Bing izstrāde.
Abiem uzņēmumiem kopā būs 28% liela meklēšanas tirgus daļa, savukārt Google rokās būs apmēram divas trešdaļas no šī tirgus. Darījums būs spēkā ilgāk nekā agrāk tika paredzēts – 10 gadus. Microsoft un Yahoo uzskata, ka šis darījums varētu palielināt ieņēmumus par vairāk nekā 500 miljoniem ASV dolāru.
Piepildījušies arī minējumi par to, ka Microsoft jaunais Bing meklēšanas rīks/algoritms aizvietos Yahoo Search. Yahoo tīmekļa vietne saglabās savu izskatu, taču to patiesībā darbinās Bing. Yahoo pievērsīs vairāk uzmanības reklāmu tirdzniecībai, izmantojot Microsoft AdCenter platformu. Stīvs Balmers esot izteicies, ka šis darījums lietotājiem piedāvās izvēli tirgū, kurā pašlaik dominē viens uzņēmums.
Raksta avots - DailyTech
Attēla avots - MSNBC
Nezinu ko tie M$ ir sakodējuši, bet pat MSDN forumā Google labāk meklē, kā MSN. Vienīgais alternatīvais meklētājs, kuru izmantoju, ir astalavista :)
m
Mhh, pozitīvi reklāmas ziņā, varam tur gaidīt konkurenci, protams, tas tikai valstīs kurās Google nav 98% tirgus. Domāju Google parādā nepaliks.
piedāvās izvēli tirgū, kurā pašlaik dominē viens uzņēmums.
Kauko tādu no M$......
Atnāks Opera, iesūdzēs visus tiesā !!!!
Un Google nāksies pārmest daļu meklētāju uz Bing jeb uz Bing Yahoo! čaulā !!@!
#12 / CsH
Tāpēc, ka Opera izstrādātājiem patīk sūdzēties Eiropas savienībai par negodīgu konkurenci/monopolu.
Pateicoties viņiem Windows 7 nāks bez Internet Explorer *(protams varēs izvēlēties)
Saprotu ka nav diezko līdzīgas lietas, bet tas bija pirmais kas ienāca prātā :)
#14 nu tur Operai bija pamatojums ar negodīgu konkurenci (kas, manuprāt, ir muļķības), bet šeit nekā tāda nav... bet nu, mīlā un karā visi līdzekļi labi ;) ... lai gan man interesētu jautājums, ja Win7 nāktu bez pārlūka, tad, ja tev būtu tikai 1pc mājās, kā tu tiktu netā?
Tāpat visus uz gūgli sūtīs.