Profesionālie tulkošanas pakalpojumi. 5
Pardod: MSI GeForce RTX 2080ti gaming X TRIO Graphic Card 1
Vēlos piedāvāt darbu online. 0
OCTA termiņš 13
Ka sauc Pasaules dalu kura dzivojam 4
google 1
Taustiņu funkcijas izmainīšana 2
Torrent 1
Cik maksā šodien kārtigs Gamer PC? 4
ESET izlaiž 2017.gada produktu izdevumus 23
VIAPLAY: Video tiešsaistē skatās 70% Latvijas iedzīvotāju 21
Katrā desmitajā datorā joprojām izmanto Windows XP 2
Google tuvākajā laikā atteiksies no Chrome paplašinājuma palaidēja 2
Acer ievieš nozares pirmo ieliekto monitoru ar acu izsekošanas funkcionalitāti 4
Adobe laiž klajā ārkārtas atjauninājumu 3
Tests: Cik precīzs ir "lēta gala" velo spidometrs? 3
Leģendārie telefoni – Nokia 3310 un citi 3
Puisis iziet Super Mario spēli mazāk kā piecu minūšu laikā un labo pasaules rekordu 2
Līdz 29.jūlijam atjaunini savu Windows bez maksas! 3
Kā uzlabot televizora skaņu? 2
Programma, ar kuras palīdzību fotogrāfijas pārveidot .gif formātā 1
Aproce, kas sastāv no 25 instrumentiem 1
Trīs padomi televizora izvēlei 2
Windows 7 ēra tuvojas noslēgumam, Microsoft koncentrējas uz Windows 10 1
Lietotāji online: 84
Reģistrētie lietotāji online: 0
Viesi online: 84
Decembra ietekmīgāko zīmolu topā sociālajā tīklā Twitter ievērojamu kāpumu pieredzējis Samsung Latvijas Twitter profils, pakāpjoties uz godpilno otro vietu un saņemot maksimāli iespējamo punktu skaitu ietekmes kritērijā. Straujais kāpums ir apliecinājis, ka Samsung radīto saturu cilvēki labprāt aplūko, izplata to tālāk un savā starpā dalās ar viedokļiem par to.
“Samsung mērķtiecīgi turpina īstenot dažādas aktivitātes Twitter.com, Facebook.com un Draugiem.lv vidēs, sniedzot interesantu saturu saviem sekotājiem. Tostarp komunikācija sociālajos tīklos ļauj īstenot operatīvu atgriezenisko saiti ar mūsu produktu lietotājiem, gan uzklausot viņu vēlmes, gan sniedzot atbildes uz dažādiem jautājumiem,” atzina Andrejs Teteris, Samsung Electronics Baltics mārketinga komunikāciju speciālists. “Novembrī mūsu panākumus veicināja vērienīgā Twibbon kampaņa Dzīvei jāturpinās, kuras laikā vairāk nekā 6500 Twitter lietotāju savam profila attēlam pievienoja rozā lentīti, tādējādi atbalstot krūts vēža pacientus. Tomēr arī decembrī, jau pēc šīs kampaņas noslēguma, nav mazinājusies sekotāju interese, kas ļauj secināt, ka Samsung iet pareizajā virzienā”.
„Manuprāt, Samsung ir izveidojis stabilu reputāciju par sevi kā elektropreču ražotāju ārpus sociālo tīklu robežām, un tas, ka, nekļūstot uzmācīgiem – kas ir ļoti būtiski, ir sasniegts labs rādītājs interneta komunikācijā, nonākot Twitter ietekmes topa augšgalā, ir pozitīvi un veiksmīgi vērtējams sasniegums,” stāsta Latvijas telekomunikāciju un IT nozares eksperts Juris Kaža.
Der atzīmēt, ka oktobrī Samsung vēl nebija pat topa piecdesmitniekā, bet jau novembrī izpelnījās atzinību par līdz šim veiksmīgāko sociālo kampaņu Latvijas Twitter vidē. Par ietekmīgāko Twitter zīmolu decembrī ir atzīts žurnāla IR konts, savukārt topa trijnieku noslēdz Radio101.
Topu iespējams apskatīt interneta vietnē http://www.zimolutops.lv/zimoli-twitteri.