Profesionālie tulkošanas pakalpojumi. 5
Pardod: MSI GeForce RTX 2080ti gaming X TRIO Graphic Card 1
Vēlos piedāvāt darbu online. 0
OCTA termiņš 13
Ka sauc Pasaules dalu kura dzivojam 4
google 1
Taustiņu funkcijas izmainīšana 2
Torrent 1
Cik maksā šodien kārtigs Gamer PC? 4
ESET izlaiž 2017.gada produktu izdevumus 23
VIAPLAY: Video tiešsaistē skatās 70% Latvijas iedzīvotāju 21
Katrā desmitajā datorā joprojām izmanto Windows XP 2
Google tuvākajā laikā atteiksies no Chrome paplašinājuma palaidēja 2
Acer ievieš nozares pirmo ieliekto monitoru ar acu izsekošanas funkcionalitāti 4
Adobe laiž klajā ārkārtas atjauninājumu 3
Tests: Cik precīzs ir "lēta gala" velo spidometrs? 3
Leģendārie telefoni – Nokia 3310 un citi 3
Puisis iziet Super Mario spēli mazāk kā piecu minūšu laikā un labo pasaules rekordu 2
Līdz 29.jūlijam atjaunini savu Windows bez maksas! 3
Kā uzlabot televizora skaņu? 2
Programma, ar kuras palīdzību fotogrāfijas pārveidot .gif formātā 1
Aproce, kas sastāv no 25 instrumentiem 1
Trīs padomi televizora izvēlei 2
Windows 7 ēra tuvojas noslēgumam, Microsoft koncentrējas uz Windows 10 1
Lietotāji online: 299
Reģistrētie lietotāji online: 0
Viesi online: 299
Vērtējot tirgus tendences telekomunikāciju jomā, ir skaidrs, ka tirgū konkurētspēju saglabās un izdzīvos vien tie uzņēmumi, kas ieguldīs būtiskus līdzekļus gan infrastruktūras, gan pakalpojumu, gan klientu apkalpošanas attīstībā, pārliecināts telekomunikāciju uzņēmums IZZI. Jau tuvākajā laikā mazos operatorus sagaida milzīgas problēmas.
„Nav noslēpums, ka telekomunikācijas ir nozare, kas attīstās visstraujāk, galvenokārt pateicoties straujajai tehnoloģiju evolūcijai. Tāpēc uzņēmumiem, kas strādā ar trīs četru un vairāk gadu vecām tehnoloģijām, ir jārēķinās, ka tie strauji zaudēs savu konkurētspēju un vietu tirgū,” skaidro Sandra Kraujiņa, IZZI valdes locekle. „Jāuzsver, ka visi lielākie nozares spēlētāji šobrīd veic nozīmīgas investīcijas attīstībā, tostarp arī IZZI, kurš veic vērienīgāko modernizāciju uzņēmuma pastāvēšanas vēsturē. Jau šobrīd, pateicoties tikai dažiem uzņēmumiem, mazajā Latvijā ir viens no ātrākajiem un labākajiem interneta pieslēgumiem pasaulē. Un tās ir sliktas ziņas mazākiem telekomunikāciju uzņēmumiem.”
Attīstoties tehnoloģijām un piedāvājumam tirgū un parādoties aizvien ātrākai datu pārraidei, mainās arī patērētāju paradumi un attieksme pret telekomunikācijām.
„Optiskais internets šobrīd Latvijā jau kļuvis par normu, vispārpieņemtu standartu, raugoties no klientu skatupunkta, kaut arī Eiropā vēl arvien izplatīts ir daudz lēnāks un mazāk stabils internets. Strauja tehnoloģiskā attīstība mūsu mazajā tirgū ir būtiski mainījusi cilvēku paradumus un otrādi – pieprasījums maina arī spēles noteikumus. Proti, klienti pieprasa visu labāko par salīdzinoši zemām cenām,” norāda S. Kraujiņa. „Un grūtāk pielāgoties šiem spēles noteikumiem būs mazākiem uzņēmumiem, kuriem ir nepietiekami finanšu resursi gan tīkla modernizācijai, gan jaunu pakalpojumu izstrādei. Tādēļ tiem vai nu jāmeklē papildu finanšu avoti, vai jāapvienojas ar citiem uzņēmumiem, vai arī vienkārši jāpārdod bizness, jo tuvākā nākotnē tas kļūs aizvien mazāk rentabls.”
Līdz ar tehnoloģiskajām inovācijām, tirgū strauji parādās arī aizvien jauni pakalpojumi un produkti. Piemēram, IZZI tikai nepilna pusotra gada laikā izstrādājis un klientiem piedāvā virkni jaunu pakalpojumu: IZZI Prime, kas ir unikāls bezvadu mājas komunikācijas tīkls visprasīgākajiem klientiem. Pieslēdzot jauno pakalpojumu, klients saņem ne vien ātru optisko internetu, digitālo televīziju ar interaktīvās televīzijas iespējām un izdevīgus fiksētās telefonijas risinājumus, bet arī iespēju visas mājās esošās telekomunikāciju iekārtas, piemēram, datoru, televizoru, printeri, viedtālruni u.c. integrēt vienotā mājas komunikāciju tīklā. Tāpat IZZI tagad piedāvā interaktīvo televīziju, TV nomu, Latvijā pirmo aplikāciju, kas dod unikālu iespēju LG Smart televizoros piekļūt filmu un televīzijas raidījumu katalogam, u.c. pakalpojumus.
„Tā ir vēl viena priekšrocība, ko sniedz investīcijas mūsdienīgā infrastruktūra, proti, tā paver iespējas operatoriem izstrādāt aizvien ērtākus pakalpojumus klientiem, kas ceļ uzņēmuma konkurētspēju tirgū,” pārliecināta S. Kraujiņa.
Savukārt konkurencē starp tirgus līderiem noteicošā loma būs klientu apkalpošanas līmenim. „Tirgus līderi šobrīd piedāvā aptuveni līdzvērtīgus tehnoloģiskos risinājumus un pakalpojumus. Arī cenu politika būtiski neatšķiras, tādējādi paredzam, ka aizvien lielāka loma būs tieši klientu apkalpošanas standartiem,” norāda S. Kraujiņa, piebilstot, ka tas ir otrs būtiskais virziens, pie kā šobrīd aktīvi strādā uzņēmums.
„Ja pērn mūsu investori pieņēma stratēģiski nozīmīgu lēmumu investēt 10 miljonus eiro tīkla modernizācijā, un jau šobrīd IZZI ir viens no modernākajiem optiskajiem tīkliem valstī, tad šogad mūsu prioritāte ir klientu apkalpošana. Proti, vēlamies to padarīt vēl klientiem draudzīgāku un ērtāku nekā šobrīd. Jau tagad strādājam pie jauna klientu standarta izveides un ieviešanas uzņēmumā, kam sekos nopietnas darbinieku apmācības un ieguldījumi tehnoloģijās.”
Jau ziņots, ka telekomunikāciju operators IZZI līdz 2012. gada beigām investēs 10 miljonus eiro jaunu pakalpojumu izstrādē un infrastruktūras attīstībā, modernizējot un paplašinot esošā tīkla pārklājumu. Optiskā tīkla būvniecības darbi turpināsies līdz šī gada beigām, un kopumā ātrgaitas optisko internetu, digitālo televīziju un telefonijas pakalpojumus IZZI plāno piedāvāt 170 000 mājsaimniecību Latvijā. Jāuzsver, ka jaunā tīkla kvalitāti atzinīgi novērtējis arī Latvijas Valsts radio un televīzijas centrs (LVRTC).
MLK rakstīja:
Smieklīgi, ka par klientu apmierinātību runā IZZI, kas paši pret saviem klientiem izturas vienkārši kretīniski.. Zinu vairākus kam ar viņiem bija problēmas jeb rupji sakot, klienti vienkārši tika čakarēti. Uzminiet vai šie cilvēki jelkad atgriezīsies pie IZZI? Un kā jūs domājat cik cilvēkus šie pāris jau ir atrunājuši no IZZI "pakalpojumu" izmantošanas?? Šeit jau protams IZZI ir vienkārši lieliska kompānija, bet nu tā jau ir, kas maksā, tas pasūta mūziku reklāmrakstiem...
O jā! Turklāt vārds "kretīniski" ir vēl ļoti maigi teikts.
MLK rakstīja:
Smieklīgi, ka par klientu apmierinātību runā IZZI, kas paši pret saviem klientiem izturas vienkārši kretīniski.. Zinu vairākus kam ar viņiem bija problēmas jeb rupji sakot, klienti vienkārši tika čakarēti. Uzminiet vai šie cilvēki jelkad atgriezīsies pie IZZI? Un kā jūs domājat cik cilvēkus šie pāris jau ir atrunājuši no IZZI "pakalpojumu" izmantošanas?? Šeit jau protams IZZI ir vienkārši lieliska kompānija, bet nu tā jau ir, kas maksā, tas pasūta mūziku reklāmrakstiem...
Esmu viens no tiem, kurš nekad neatgriezīsies pie IZZI un nevienam citam arī neiesaku.
Smieklīgi, ka par klientu apmierinātību runā IZZI, kas paši pret saviem klientiem izturas vienkārši kretīniski.. Zinu vairākus kam ar viņiem bija problēmas jeb rupji sakot, klienti vienkārši tika čakarēti. Uzminiet vai šie cilvēki jelkad atgriezīsies pie IZZI? Un kā jūs domājat cik cilvēkus šie pāris jau ir atrunājuši no IZZI "pakalpojumu" izmantošanas?? Šeit jau protams IZZI ir vienkārši lieliska kompānija, bet nu tā jau ir, kas maksā, tas pasūta mūziku reklāmrakstiem...