Profesionālie tulkošanas pakalpojumi. 5
Pardod: MSI GeForce RTX 2080ti gaming X TRIO Graphic Card 1
Vēlos piedāvāt darbu online. 0
OCTA termiņš 13
Ka sauc Pasaules dalu kura dzivojam 4
google 1
Taustiņu funkcijas izmainīšana 2
Torrent 1
Cik maksā šodien kārtigs Gamer PC? 4
ESET izlaiž 2017.gada produktu izdevumus 23
VIAPLAY: Video tiešsaistē skatās 70% Latvijas iedzīvotāju 21
Katrā desmitajā datorā joprojām izmanto Windows XP 2
Google tuvākajā laikā atteiksies no Chrome paplašinājuma palaidēja 2
Acer ievieš nozares pirmo ieliekto monitoru ar acu izsekošanas funkcionalitāti 4
Adobe laiž klajā ārkārtas atjauninājumu 3
Tests: Cik precīzs ir "lēta gala" velo spidometrs? 3
Leģendārie telefoni – Nokia 3310 un citi 3
Puisis iziet Super Mario spēli mazāk kā piecu minūšu laikā un labo pasaules rekordu 2
Līdz 29.jūlijam atjaunini savu Windows bez maksas! 3
Kā uzlabot televizora skaņu? 2
Programma, ar kuras palīdzību fotogrāfijas pārveidot .gif formātā 1
Aproce, kas sastāv no 25 instrumentiem 1
Trīs padomi televizora izvēlei 2
Windows 7 ēra tuvojas noslēgumam, Microsoft koncentrējas uz Windows 10 1
Lietotāji online: 369
Reģistrētie lietotāji online: 0
Viesi online: 369
Panasonic paziņo, ka tā paplašinās savu viedtālruņu biznesu Eiropas tirgū, sākot ar 2012. gada martu. Vienlaikus uzņēmums izvirzījis mērķi kāpināt viedtālruņu pārdošanas apjomus līdz deviņiem miljoniem vienību 2016. gada finanšu gadā (kas noslēdzas 2016. gada 31. martā), izmantojot Eiropu kā atspēriena punktu pasaules tirgū.
Tā kā mobilo telefonu tirgū strauji aug viedtālruņu izplatība visā pasaulē un paredzama stabila izaugsme, Panasonic mērķis ir jau nākamā gada martā iekarot Eiropas tirgu ar savu pirmo pasaules mēroga viedtālruņa modeli.
Galvenās viedtālruņa iezīmes ir:
1. ļoti plāns D-veida dizains;
2. augsta attēla kvalitāte, Quarter HD (QHD) 4,3 collu liels organisko gaismas diožu (OLED) ekrāns;
3. ūdens un putekļu izturīgs korpuss.
Šo modeli izmantojot kā paraugu, Panasonic paplašinās viedtālruņu klāstu. Mērķis – pārdot 1,5 miljonus tālruņu Eiropā nākamajā finanšu gadā. Jau 2016. gada finanšu gadā uzņēmums iecerējis pārdot 15 miljonus vienību, tostarp deviņus miljonus ierīču Eiropā, Āzijā, Ķīnā un Amerikas Savienotajās Valstīs, savukārt sešus miljonus viedtālruņu plānots pārdot Japānā.
Šī gada aprīlī Panasonic izveidoja sistēmu un komunikāciju uzņēmumu (Systems & Communications Company (SNC)) ar mērķi gādāt par produkciju, kas saistīta ar sistēmām, tīkliem un mobilajām komunikācijām. Plānots, ka šajā uzņēmumā tiks palielināti iekšējie resursi, tostarp izmantojot esošo fabriku Malaizijā. Pašlaik šajā ražotnē tiek izstrādāta produkcija Japānas tirgum, bet paredzēts, ka tieši sājā rūpnīcā ražos arī pirmo globālo viedtālruņa modeli.
Panasonic turpinās paplašināt savu produktu klāstu un palielināt pārdošanas apjomus, pilnībā izmantojot koncerna tehnoloģiskos aktīvus un attīstības resursus, tādējādi stiprinot izstrādi, ražošanu un tirdzniecības struktūru, kā arī produktu konkurētspēju.