Profesionālie tulkošanas pakalpojumi. 5
Pardod: MSI GeForce RTX 2080ti gaming X TRIO Graphic Card 1
Vēlos piedāvāt darbu online. 0
OCTA termiņš 13
Ka sauc Pasaules dalu kura dzivojam 4
google 1
Taustiņu funkcijas izmainīšana 2
Torrent 1
Cik maksā šodien kārtigs Gamer PC? 4
ESET izlaiž 2017.gada produktu izdevumus 23
VIAPLAY: Video tiešsaistē skatās 70% Latvijas iedzīvotāju 21
Katrā desmitajā datorā joprojām izmanto Windows XP 2
Google tuvākajā laikā atteiksies no Chrome paplašinājuma palaidēja 2
Acer ievieš nozares pirmo ieliekto monitoru ar acu izsekošanas funkcionalitāti 4
Adobe laiž klajā ārkārtas atjauninājumu 3
Tests: Cik precīzs ir "lēta gala" velo spidometrs? 3
Leģendārie telefoni – Nokia 3310 un citi 3
Puisis iziet Super Mario spēli mazāk kā piecu minūšu laikā un labo pasaules rekordu 2
Līdz 29.jūlijam atjaunini savu Windows bez maksas! 3
Kā uzlabot televizora skaņu? 2
Programma, ar kuras palīdzību fotogrāfijas pārveidot .gif formātā 1
Aproce, kas sastāv no 25 instrumentiem 1
Trīs padomi televizora izvēlei 2
Windows 7 ēra tuvojas noslēgumam, Microsoft koncentrējas uz Windows 10 1
Lietotāji online: 75
Reģistrētie lietotāji online: 0
Viesi online: 75
Neskatoties uz strauji augošo popularitāti, Twitter nemeklē vieglus peļņas ceļus. Tā rādītāji uzskata, ka jābūt maz reklāmas un tai jābūt interesantai lietotājam. Atrodoties peļņas bez kaitējuma meklējumos, kompānija Twitter palaida jauno servisu, kas ieguvis “@Earlybird” («agrais putniņš») nosaukumu.
Tas ir Twitter akaunts, kura plūsmā tiks publicēti ekskluzīvi, laika ierobežoti piedāvājumi no mājas lapas partneriem. Pagaidām serveris darbojas tikai ASV teritorijā, bet drīzumā Twitter varētu palaist pakalpojumu arī citos tirgos. Servisā varēs sameklēt piedāvājumus par ikdienas patēriņa priekšmetu, augstu tehnoloģiju gadžetu un biļešu tirdzniecību uz dažādiem pasākumiem.
@Earlybird darbojas tāpat, kā citi Twitter akaunti, t.i. lietotājam jāparakstās uz jaunumu saņemšanu, kurus pēc tam varēs pārraidīt no jauna (ReTwitt). Servisa darbs sāksies ar sadarbību ar lieliem zīmoliem, bet drīzumā iespēju izvietot sludinājumus @Earlybird iegūs nelielas vietējās kompānijas. Twitter pārstāvis apstiprināja, ka servisā tiks pielietota ģeolokācija, kas nozīmē, ka abonenti varēs saņemt ziņojumus, kas ir saistīti ar viņu ģeogrāfisko stāvokli.
Uz doto brīdi @Earlybird jau ir reģistrējušies 10 000 „sekotāji”. Ir zināms, ka tuvākajā nākotnē Twitter izpētīs jautājumu par vietēju piedāvāju radīšanu, piemēram, pilsētas mērogā. Ja @Earlybird veiksies labi, tad kampaņa izplatīsies arī uz citām nozarēm, tādām kā grāmatas, mūzika, filmas un TV raidījumi.
Kā avots izmantotas webplaneta.de & Read Write Web (www.readwriteweb.com).
Tas twitter ir sviests. nahren man pajāt visu dienu lasot kautkādus jaunumus un piedāvājumus. sekot kautkadiem cilvēkiem kam nav slinkums rakstit visus savus gājienus uz WC un pats smieklīgākais ka ir cilvēki kas tam visam seko. Cilvēki ir slimi. To es tik tiešām varu nosaukt par laika izniekošanu.
p.s. sorry par k\ļūdām vnk steidzos.
To #2. Sorry, bet citus autorus valstī gandrīz nepaliek - visi jau gan Londonā, gan Maskavā. Par to Tu var teikt liels paldies vienīgi saviem klauniem no visām valdībām, par kurus tu balsojis :):):)
#6. Kas londona vai maskava nav neta?
visi ruusie skreja balsot par tp un protams pirmo partiju no kuras gotmanis atnaca un visu sacakareja. tapec par politiku labak pakluse ja neko nezini.. )))))))))))
raksti labaak krieviski....