Profesionālie tulkošanas pakalpojumi. 5
Pardod: MSI GeForce RTX 2080ti gaming X TRIO Graphic Card 1
Vēlos piedāvāt darbu online. 0
OCTA termiņš 13
Ka sauc Pasaules dalu kura dzivojam 4
google 1
Taustiņu funkcijas izmainīšana 2
Torrent 1
Cik maksā šodien kārtigs Gamer PC? 4
ESET izlaiž 2017.gada produktu izdevumus 23
VIAPLAY: Video tiešsaistē skatās 70% Latvijas iedzīvotāju 21
Katrā desmitajā datorā joprojām izmanto Windows XP 2
Google tuvākajā laikā atteiksies no Chrome paplašinājuma palaidēja 2
Acer ievieš nozares pirmo ieliekto monitoru ar acu izsekošanas funkcionalitāti 4
Adobe laiž klajā ārkārtas atjauninājumu 3
Tests: Cik precīzs ir "lēta gala" velo spidometrs? 3
Leģendārie telefoni – Nokia 3310 un citi 3
Puisis iziet Super Mario spēli mazāk kā piecu minūšu laikā un labo pasaules rekordu 2
Līdz 29.jūlijam atjaunini savu Windows bez maksas! 3
Kā uzlabot televizora skaņu? 2
Programma, ar kuras palīdzību fotogrāfijas pārveidot .gif formātā 1
Aproce, kas sastāv no 25 instrumentiem 1
Trīs padomi televizora izvēlei 2
Windows 7 ēra tuvojas noslēgumam, Microsoft koncentrējas uz Windows 10 1
Lietotāji online: 172
Reģistrētie lietotāji online: 0
Viesi online: 172
Piecus mēnešus pēc tam, kad tehnoloģiju gigants Microsoft noņēma savu meklētāju no beta versijas, kompānija ir nolēmusi pievērsties trīs mēnešus garai aktīvās reklamēšanas kampaņai. Daudzās pasaules valstīs sakot no marta TV kanālos tiks raidītas reklāmas, lai informētu cilvēkus par interneta meklētāju Bing.
Reklāmas galvenais sauklis ir “ Bing and decide” (Bing un izlem) un tās mērķis ir parādīt cilvēkiem, cik Bing ir atšķirīgs no citiem meklētājiem, jo tā galvenā funkcija ir būt par “ lēmuma pieņēmēju” nevis tikai meklētāju.
Reklāmās tiek parādīti cilvēki, kas cieš no pārāk lielas informācijas gūzmas un tad tiek atklāti veidi, kādos Bing varētu tiem palīdzēt atrisināt viņu problēmas.
Microsoft cenšas pozicionēt Bing kā meklētāju, kas var piedāvāt organizētākus meklēšanas rezultātus ar tādām funkcijām kā “ kategorizētā meklēšana” un “uzlabotā meklēšanas pieredze”, kas meklēšanas rezultātus gaumīgi sagrupē pa dažādām lapām.
Microsoft pārstāvis Lielbritānijā Ashley Highfield teica: “ Reklāmas kampaņa ienes dzīvē Bing koncepciju kā lēmumu pieņemšanas ierīci, rīku , kas gan izurbjas cauri informācijas gūzmām, gan piedāvā jaunu meklēšanas pieredzi. Mēs esam pārliecināti, ka šī kampaņa palīdzēs palielināt mūsu lietotāju bāzi.”
Microsoft izmanto kampaņu, lai mēģinātu kļūt par otro lielāko un populārāko meklētāju pēc Google. Pašlaik gan tas ir trešajā vieta pēc Yahoo!.
Pagājušajā mēnesī Yahoo! un Microsoft saņēma zaļo gaismu no ASV un Eiropas regulatoriem, kas atļauj tiem uzsākt 10 gadus ilgas partnerattiecības. Tomēr, lai arī Microsoft tagad piedāvā savas tehnoloģijas Yahoo! meklētājam, tie tomēr turpina būt nopietni konkurenti savā starpā.
Antons totāls esi, tāds sakars. Tālāk - mēģini savā superadvancētajā saprātā apvienot šekojošās ļoti svarīgās lietas:
1) Izlasi virsrakstu. Tēma ir par Bing.
2) Bing = Be googling
3) Uzzini, kas ir iepriekšējā punktā, iespējams, grūti pamanāmā vārda sakne googl-e.
3) Reklāmas sauklis (rakstā minēts, bet tas tā - starp citu)
Paldies par uzmanību.
damncrow-nav-ielogojies
Izskatās ka esi sapīpējies ko nelāgu.
Pirms izdomā kādu "tavuprāt" stilīgu joku, izdomā to līdz galam, bet šoreiz ej mājās un nedaudz pieaudz ;)
UZMANATIES NO BING MEKLETAJA JUS VARAT ZAUDET VISUS SAVUS FAILUS LOKALAJA DISKA .IEPRIEKS JAU BRIDINU SVARIGAKOS FAILUS IELIEKIET D:/ DISKA.es jau iekritu windows nagos labi ka man bija windows disk lai no jauna insteletu windowu.JUS NEVARESIET VAIRS ATVERT GALVENO GALDU UN TAUSTINI NESTRADAS.paldies par uzmanibu :)
jūs divi kas uzbāžaties damncrowam ar savām gudrībām, tikai rokas sev neuzlieciet, ja?!
Ja kaads var googlei salikt pa mullju, tad tas ir microsoft. Un taa arii bus! Kads vispar pirms 2-3 gadiem vareja iedomaties, ka myspace pa mulju kads var salikt, ja aiz taa stav merdoks?
BING = Be googling...