Profesionālie tulkošanas pakalpojumi. 5
Pardod: MSI GeForce RTX 2080ti gaming X TRIO Graphic Card 1
Vēlos piedāvāt darbu online. 0
OCTA termiņš 13
Ka sauc Pasaules dalu kura dzivojam 4
google 1
Taustiņu funkcijas izmainīšana 2
Torrent 1
Cik maksā šodien kārtigs Gamer PC? 4
ESET izlaiž 2017.gada produktu izdevumus 23
VIAPLAY: Video tiešsaistē skatās 70% Latvijas iedzīvotāju 21
Katrā desmitajā datorā joprojām izmanto Windows XP 2
Google tuvākajā laikā atteiksies no Chrome paplašinājuma palaidēja 2
Acer ievieš nozares pirmo ieliekto monitoru ar acu izsekošanas funkcionalitāti 4
Adobe laiž klajā ārkārtas atjauninājumu 3
Tests: Cik precīzs ir "lēta gala" velo spidometrs? 3
Leģendārie telefoni – Nokia 3310 un citi 3
Puisis iziet Super Mario spēli mazāk kā piecu minūšu laikā un labo pasaules rekordu 2
Līdz 29.jūlijam atjaunini savu Windows bez maksas! 3
Kā uzlabot televizora skaņu? 2
Programma, ar kuras palīdzību fotogrāfijas pārveidot .gif formātā 1
Aproce, kas sastāv no 25 instrumentiem 1
Trīs padomi televizora izvēlei 2
Windows 7 ēra tuvojas noslēgumam, Microsoft koncentrējas uz Windows 10 1
Lietotāji online: 106
Reģistrētie lietotāji online: 0
Viesi online: 106
Google ir uzsācis indeksēt Facebook lapas, lai iekļautu tās meklēšanas rezultātos. Twitter lapas Google indeksē un piedāvā meklējumu rezultātos jau kopš pagājušā gada beigām, tik tikko tas uzsāka arī MySpace lietotāju lapas iekļaut meklējumu rezultātos un tagad tam pievienojas arī Facebook.
Šī ir pirmā reize, kad Google iekļauj savos meklējumu rezultātos jebkādu informāciju no Facebook lapām. Bet tomēr jārēķinās ar to, ka Google var indeksēt tikai ierobežot informāciju šajā portālā atšķirībā no Microsoft meklētāja Bing, kurš noslēdza līgumu ar Facebook par daudz plašākām iespējām. Google drīkst indeksēt tikai lapas, kas pieder organizācijām, uzņēmumiem, slavenībām un grupām, kas šajās lapās ievieto informāciju, lai to nodotu saviem faniem oficiālā veidā.
Turpretī Bing drīkst meklēšanas rezultātos iekļaut jebkura lietotāja statusa informāciju, kas ir norādīta kā publiski pieejama. Kaut arī Facebook pārstāve Sheryl Sandberg preses konferencē pagājušajā gadā ziņoja, ka nekāda nauda nespētu ietekmēt viņu plānus attiecībā uz priekšrokas došanu Google vai Bing par Facebook piederošo lapu indeksēšanu, tomēr Facebook un Bing attiecības ir daudz tuvākas, jo Microsoft ir viens no lielākajiem sociālā portāla sponsoriem,
Pagājušā gada laikā pieaugošā Twitter popularitāte padarīja lielos meklēšanas gigantus lēnus lietotāju acīs, jo tie nespēja tiešsaistē parādīt jaunākos ierakstus portālā. Piemēram, pagājušā gada vasarā Irānā notiekošo protestu laikā Google meklētājs pie meklēšanas rezultāta „Irāna” parādīja saites uz Wikipedia un jaunākos ziņu rakstus par šo valsti. Tomēr jāņem vērā, ka Twitter ieraksti atspoguļoja pēdējos notikumus, jo tos rakstīja cilvēki no Teherānas ielām, būdami notikumu epicentrā, tādējādi Twitter meklēšanas rezultāti būtu daudz atbilstošāki meklētajam vārdam
Tāda veida notikumi lika Google un Bing slēgt vienošanos ar Twitter, MySpace un Facebook, lai padarītu meklēšanas rezultātus aktuālākus un atbilstošākus.
Tik nesaprotu, kādā sakarā čaļi no Get a Mac reklāmām ielikti kā bilde šim topikam.. O_o