Profesionālie tulkošanas pakalpojumi. 5
Pardod: MSI GeForce RTX 2080ti gaming X TRIO Graphic Card 1
Vēlos piedāvāt darbu online. 0
OCTA termiņš 13
Ka sauc Pasaules dalu kura dzivojam 4
google 1
Taustiņu funkcijas izmainīšana 2
Torrent 1
Cik maksā šodien kārtigs Gamer PC? 4
ESET izlaiž 2017.gada produktu izdevumus 23
VIAPLAY: Video tiešsaistē skatās 70% Latvijas iedzīvotāju 21
Katrā desmitajā datorā joprojām izmanto Windows XP 2
Google tuvākajā laikā atteiksies no Chrome paplašinājuma palaidēja 2
Acer ievieš nozares pirmo ieliekto monitoru ar acu izsekošanas funkcionalitāti 4
Adobe laiž klajā ārkārtas atjauninājumu 3
Tests: Cik precīzs ir "lēta gala" velo spidometrs? 3
Leģendārie telefoni – Nokia 3310 un citi 3
Puisis iziet Super Mario spēli mazāk kā piecu minūšu laikā un labo pasaules rekordu 2
Līdz 29.jūlijam atjaunini savu Windows bez maksas! 3
Kā uzlabot televizora skaņu? 2
Programma, ar kuras palīdzību fotogrāfijas pārveidot .gif formātā 1
Aproce, kas sastāv no 25 instrumentiem 1
Trīs padomi televizora izvēlei 2
Windows 7 ēra tuvojas noslēgumam, Microsoft koncentrējas uz Windows 10 1
Lietotāji online: 101
Reģistrētie lietotāji online: 0
Viesi online: 101
Google Buzz neesot konkurents ne Twitter, ne Facebook, saka Google darbinieks Bredlijs Horovičš. Viņš Buzz redz kā platformu sarunām un cer, ka pārējie servisi to pieņems. Šonedēļ intervijā ar eWeek Horovičam, produktu pārvaldīšanas viceprezidentam Google, jautāja, vai Buzz bija paredzēts kā izaicinājums Twitter un Facebook, uz ko viņš atbildēja: „Noteikti nē. Kā jau es teicu, tas izveidoja jaunu komunikācijas kategoriju. Tas ir atradis savu nišu.”
„Manuprāt, Buzz notiek kaut kas unikāls, kas turpinās attīstīties. Ir grūti prognozēt notikumus, kad serviss darbojas vien sešas dienas, bet saruna ir tas, kur Buzz ir pārāks. Es domāju, ka tas ir unikāli un piedāvā patiesi interesantu pieredzi.”
Atslēga ir saruna
Horovičš arī paskaidroja, ka Buzz iet tālāk par vienkāršu statusa atjaunošanu (kā Twitter) vai ieskatīšanos (kā Foursquare) – tajā galvenās ir saistības: „Tā nav vienkārši statusa atjaunošana. Tā nav vienkārši ieskatīšanās. Tā ir jēgpilna mijiedarbošanās uz jēgpilnām tēmām, tādējādi sasniedzot pareizos lasītājus, kas ir iemesls cilvēku sasaistei. Manuprāt, cilvēki saprot, ka sarunas Buzz ir ļoti iedarbīgas un arī auditorijas kvalitāte ir lieliska.”
Buzz – tā ir atvērta sistēma
Tā kā Google Buzz ir apvienots ar dažādiem servisiem internetā, šķiet, ka Google plāns ir izveidot atvērtu platformu sociālajai ziņojumapmaiņai. Horoviča mērķis ir radīt „visatvērtāko, visapvienotāko un vislabāk darbojošos sociālo tīklu industrijā”. Šāda tehniskā atvērtība varētu radīt līdzīgu izstrādātāju kustību, kā tas bija ar Google Maps, Twitter un Flickr, kas ļāva šiem servisiem strauji kļūt populāriem.
Mashable