Profesionālie tulkošanas pakalpojumi. 5
Pardod: MSI GeForce RTX 2080ti gaming X TRIO Graphic Card 1
Vēlos piedāvāt darbu online. 0
OCTA termiņš 13
Ka sauc Pasaules dalu kura dzivojam 4
google 1
Taustiņu funkcijas izmainīšana 2
Torrent 1
Cik maksā šodien kārtigs Gamer PC? 4
ESET izlaiž 2017.gada produktu izdevumus 23
VIAPLAY: Video tiešsaistē skatās 70% Latvijas iedzīvotāju 21
Katrā desmitajā datorā joprojām izmanto Windows XP 2
Google tuvākajā laikā atteiksies no Chrome paplašinājuma palaidēja 2
Acer ievieš nozares pirmo ieliekto monitoru ar acu izsekošanas funkcionalitāti 4
Adobe laiž klajā ārkārtas atjauninājumu 3
Tests: Cik precīzs ir "lēta gala" velo spidometrs? 3
Leģendārie telefoni – Nokia 3310 un citi 3
Puisis iziet Super Mario spēli mazāk kā piecu minūšu laikā un labo pasaules rekordu 2
Līdz 29.jūlijam atjaunini savu Windows bez maksas! 3
Kā uzlabot televizora skaņu? 2
Programma, ar kuras palīdzību fotogrāfijas pārveidot .gif formātā 1
Aproce, kas sastāv no 25 instrumentiem 1
Trīs padomi televizora izvēlei 2
Windows 7 ēra tuvojas noslēgumam, Microsoft koncentrējas uz Windows 10 1
Lietotāji online: 344
Reģistrētie lietotāji online: 0
Viesi online: 344
Yahoo joprojām cīnās ar dažādām problēmām, taču cer drīzumā tikt uz kājām. Pēc vairāku gadu ilgas lietotāju zaudēšanas, Yahoo cer tuvāko gadu laikā atkopties un līdz 2012.gadam divkāršot savu pamatražošanas peļņu. Tiek ziņots, ka Yahoo ir pārvarējuši dažas no savām īstermiņa problēmām, taču vajadzētu būt interesanti pavērot, vai Yahoo spēs joprojām konkurēt ar Google, jo lielākā daļa uzņēmuma ilgtermiņa grūtību palikušas neatrisinātas.
Yahoo pieredzēja pastāvīgu spiedienu izdarīt nopietnas pārmaiņas - tas arī tika izdarīts, aizvietojot uzņēmuma vadītāju Džeriju Jangu un Kerolu Bartsu. Janga kungs atteicās no Microsoft piedāvājuma pārņemt uzņēmumu, par ko Jangu vainoja analītiķi un Yahoo akcionāri. Uzņēmuma apgrozījuma rentabilitāte turpina samazināties, taču uzņēmums cer nākamo trīs gadu laikā palielināt rentabilitāti par 20%.
Yahoo joprojām koncentrēsies uz meklēšanas pakalpojumu sniegšanu, taču visticamāk to vajadzēs uzlabot, ja uzņēmums vēlas konkurēt ar Google. Neraugoties uz neveiksmīgo mēģinājumu uzņēmumu pārņemt, Microsoft sadarbosies ar Yahoo meklēšanas pakalpojumu sniegšanā, meklējot īsto veidu, kā pārspēt Google.
Yahoo cer palielināt peļņu, uzlabojot meklēšanas rezultātiem pievienotās reklāmas.
DailyTech
Fakts. Man tas Yahoo bijis nebijis. Kādreiz sen atpakaļ lietoju viņu b*epastu spama kastītēm + minētais Yahoo answers tiek uzgooglēts. I vsjo...
zinu, ka yahoo, tika radīts amerikāņu auditorijai. bet izstumt googli ar tik daudziem pakalpojumiem būs gandrīz neiespējami. es pārdotu biznesu. nu ja nu vienīgi microsoft tiešām izdomās ko megaorģinālu, bet tik un tā šaubos.
nekad īpaši nebiju skatījies un pētījis yahoo, pietika ar visurizreklamēto google... tagad tā salīdzninot.. viss, kas yahoo ir vajadzīgs, ir vienkāršāks dizains, lai cilvēks skaidri un gaiši saprot, kur ir iegājis. kad ieej google, uzreiz saproti, ka tas ir meklētājs... kad ieej yahoo, tā vairāk līdzinās ziņu lapai...
otra lieta, kas pārsteidza... yahoo meklēšanas rezultāti ir 2x lielāki, kā google... ja google ierakstot "google" atrod ~2 miljardi rezultātu, tad yahoo ierakstot "google" atrod ~5+ miljardi... nesaku, ka tas daudz ko ietekmē, jo neviens dzīvs cilvēks un pie pilna prāta esošs neizskatīs visus rezultātus... bet fakts paliek fakts... un par ātrumu... nu nez... salīdzinoši vienādi strādā... vismaz man
erId rakstīja:
.... pēdējo pāris gadu laikā adrešu joslā nevienu reize neesmu ierakstījis vārdu "yahoo".
Man gan tā ir 3# apmeklētākā lapa :) (Balstoties uz google Chrome datiem...)
Vienīgais, kā nejauši spēju nokļūt yahoo, ir uzgūglejot kaut ko "yahoo answers". Cik sevi atceros, pēdējo pāris gadu laikā adrešu joslā nevienu reize neesmu ierakstījis vārdu "yahoo".