Profesionālie tulkošanas pakalpojumi. 5
Pardod: MSI GeForce RTX 2080ti gaming X TRIO Graphic Card 1
Vēlos piedāvāt darbu online. 0
OCTA termiņš 13
Ka sauc Pasaules dalu kura dzivojam 4
google 1
Taustiņu funkcijas izmainīšana 2
Torrent 1
Cik maksā šodien kārtigs Gamer PC? 4
ESET izlaiž 2017.gada produktu izdevumus 23
VIAPLAY: Video tiešsaistē skatās 70% Latvijas iedzīvotāju 21
Katrā desmitajā datorā joprojām izmanto Windows XP 2
Google tuvākajā laikā atteiksies no Chrome paplašinājuma palaidēja 2
Acer ievieš nozares pirmo ieliekto monitoru ar acu izsekošanas funkcionalitāti 4
Adobe laiž klajā ārkārtas atjauninājumu 3
Tests: Cik precīzs ir "lēta gala" velo spidometrs? 3
Leģendārie telefoni – Nokia 3310 un citi 3
Puisis iziet Super Mario spēli mazāk kā piecu minūšu laikā un labo pasaules rekordu 2
Līdz 29.jūlijam atjaunini savu Windows bez maksas! 3
Kā uzlabot televizora skaņu? 2
Programma, ar kuras palīdzību fotogrāfijas pārveidot .gif formātā 1
Aproce, kas sastāv no 25 instrumentiem 1
Trīs padomi televizora izvēlei 2
Windows 7 ēra tuvojas noslēgumam, Microsoft koncentrējas uz Windows 10 1
Lietotāji online: 377
Reģistrētie lietotāji online: 0
Viesi online: 377
Latvijā, uzņēmumā Pelegrin, jau ir izveidots lidaparāts Millennium Master, kurš var lidot līdz 390 kilometriem stundā un drīzumā tiks sākta lidmašīnu komerciālā ražošana. Sākotnējais uzņēmuma mērķis ir izgatavot 30 lidaparātus gadā.Klienti, kuri vēlas lidmašīnu, stāv rindā, un no pasūtījuma saņemšanas brīža līdz lidaparāta izgatavošanai varētu paiet aptuveni seši mēneši. Katram Latvijā veidotajam lidaparātam interjers tiks būvēts individuāli - pamats ir viens, taču katram klientam ir savas vēlmes, piemēram, instrumenti, dizains, apdare, skaidro uzņēmumu projektu vadītāja Dace Zabludovska.
"Ātrums mūsdienās kļūst arvien nozīmīgāks. Tam obligāti nav jābūt miljonāram, jo atkarībā no specifikācijas cenas ir dažādas," norāda "Pelegrin" pārstāve. Gaisa lidaparāti esot izplatīti biznesa vidē, ar tiem nav jāsēž sastrēgumos. Latvijā arī dažiem ārstiem ir savi lidaparāti. Savu lidaparātu izvēlas, tie, kam ir sapnis lidot, piemēram, piloti, kā arī cilvēki, kam lidaparāts ir transportlīdzeklis un arī tādi, kam lidot ir biznesa nepieciešamība, piemēram, vajag aizceļot uz citu Eiropas valsti.
Uzņēmuma izgatavotā lidmašīna ir ar nosaukumu "Millennium Master", kas tiek uzskatīts par pasaulē ātrāko lidaparātu šajā svara kategorijā. Tā maksimālais ātrums ir 390 kilometri stundā.
"Millennium Master" veidots iedvesmojoties no Itālijas ražotāju konstrukcijas, tomēr izstrādājot pirmo lidmašīnu, veiktas daudz atkāpes no sākotnējā dizaina, uzlabojot un pilnveidojot modeli. Lidaparāts Millennium Master jau ir piereģistrēts Latvijas Civilās aviācijas aģentūrā un patlaban tiek sertificēts Vācijā. "Ja klients redz, ka lidaparāts ir sertificēts Vācijā, tas kalpo kā kvalitātes zīme, turklāt Vācijas tirgus ir viens no vadošajiem ultravieglo lidmašīnu jomā," skaidro uzņēmuma projektu vadītāja.
Interese par Millennium Master bijusi ne vien no Eiropas valstīm, bet arī Krievijas, Ukrainas un trešās pasaules valstīm. Uzņēmuma īpašnieku Igora Zvjagina, Valentīna Vasjaka, Anatolija Perekriostova mērķis bija parādīt, ka Latvijā var ne vien radīt vienu lidaparātu, bet izveidot augstas kvalitātes ražotni un konstruēšanas bāzi, izmantojot jaunākās tehnoloģijas un infrastruktūru.
Iecerēts izveidot ne vien Millennium Master ražošanas bāzi, bet arī servisa un remonta centru, kā arī attīstīt antīko aviāciju. Patlaban ražotnē jau top antīks lidaparāts "Bleriot XI" no 100% oriģinālajiem rasējumiem un fotogrāfijām. 1909.gadā franču lidotājs un konstruktors Luijs Blerio ar savu lidaparātu - monoplānu "Bleriot XI" - pirmais pārlidoja Lamanšu, un gadu vēlāk viņš ar savu lidmašīnu sasniedza 100 kilometrus stundā lielu ātrumu.
Lai gan kompānija Pelegrin dibināta tikai 2010 gada sākumā, īpašniekiem ir ievērojama pieredze aviācijā - Zvjagins ir aerotermogrāfijas speciālists (zemes virsmas skenēšana infrasarkanajā režīmā no lidaparāta) ar vairāk nekā desmit gadu pieredzi Latvijas aviācijas nozarē un jaunu tehnoloģiju izstrādē. Tāpat viņam ir pilota licence ultravieglo lidaparātu klasē. Arī Vasjakam ir pilota licence ultravieglo lidaparātu klasē, viņš ir Latvijas Pilotu amatieru aviokonstruktoru biedrības prezidents, Ādažu aerokluba valdes loceklis un Eiropas vēsturisko lidaparātu kluba biedrs, pilots-instruktors Ādažu aeroklubā "Avio Rīga". Savukārt Perekriostovs ir Ādažu aerokluba "Avio Rīga" direktors un vecākais pilots-instruktors ar vairāk nekā 24 gadu pieredzi militārajā, civilajā un ultravieglajā aviācijā, kā arī profesionālās aviācijas grupas "Baltic Bees" pilots un aktīvi nodarbojas ar mazās aviācijas popularizēšanu un attīstību Latvijā.
Visticamák tírákais krievu kantoris, kur darbá var tikt tikai runájot krieviski.
Diemzél tehniskás lietas nav latviesu stiprá puse :(.
Neredz nevienu latvieti starp uzņēmuma darbinieku vārdiem. Pirmās brīvvalsts laikā latvieši gandrīz atīstīja savu lidmašīnu indusriju. Tagad tā vairs nav. Visi tik domā par darbu birojā...
kaut kas neticams