Profesionālie tulkošanas pakalpojumi. 5
Pardod: MSI GeForce RTX 2080ti gaming X TRIO Graphic Card 1
Vēlos piedāvāt darbu online. 0
OCTA termiņš 13
Ka sauc Pasaules dalu kura dzivojam 4
google 1
Taustiņu funkcijas izmainīšana 2
Torrent 1
Cik maksā šodien kārtigs Gamer PC? 4
ESET izlaiž 2017.gada produktu izdevumus 23
VIAPLAY: Video tiešsaistē skatās 70% Latvijas iedzīvotāju 21
Katrā desmitajā datorā joprojām izmanto Windows XP 2
Google tuvākajā laikā atteiksies no Chrome paplašinājuma palaidēja 2
Acer ievieš nozares pirmo ieliekto monitoru ar acu izsekošanas funkcionalitāti 4
Adobe laiž klajā ārkārtas atjauninājumu 3
Tests: Cik precīzs ir "lēta gala" velo spidometrs? 3
Leģendārie telefoni – Nokia 3310 un citi 3
Puisis iziet Super Mario spēli mazāk kā piecu minūšu laikā un labo pasaules rekordu 2
Līdz 29.jūlijam atjaunini savu Windows bez maksas! 3
Kā uzlabot televizora skaņu? 2
Programma, ar kuras palīdzību fotogrāfijas pārveidot .gif formātā 1
Aproce, kas sastāv no 25 instrumentiem 1
Trīs padomi televizora izvēlei 2
Windows 7 ēra tuvojas noslēgumam, Microsoft koncentrējas uz Windows 10 1
Lietotāji online: 283
Reģistrētie lietotāji online: 0
Viesi online: 283
Vācu autokoncerns Daimler uzsākuši car2gether resursa pilota projektu, kas būs līdzīgs sociālajam tīklam. Car2gether serviss apvienos visus, kam patīk ekstremālā ceļošana: mājas lapā varēs kontaktēties tie, kam patīk ceļot ar autostopiem.
Serviss, kas apvieno autostopa piekritējus, nomainīs paceltās rokas un uzrakstus uz kartona gabaliem. To vietā būs online- profili un viedtelefoni. Lietotāji varēs izvietot mājas lapā savus profilus un telefona numurus, norādīt maršrutu un veikt tajā precizitātes, cenšoties apstādināt mašīnu vienā vai otrā vietā.
Uz šīs informācijas pamata varēs atrast sev ceļabiedrus- vadītājus, kuri aizvedīs vajadzīgajā virzienā. Bet galvenais- tā ir personīgā informācija: kāda mūzika patīk, vai jums ir ieradums dzert kafiju un ēst hamburgerus ar mērci salonā, vai smēķējiet, esat runīgs utt. Tā katrs vadītājs varēs sameklēt sev pasažieri.
Pielikums ir bezmaksas, bet vadītājiem būs jāmaksā, savādāk, kāda jēga viņiem piedalīties projektā? Rekomendējamais tarifs ir 9,5 еirocenti par brauciena minūti. No sākuma nauda tiks padota no rokas rokā, bet nākotnē Daimler plāno pielāgot bezskaidras naudas norēķinu automatizētu sistēmu.
Servisa testēšana sāksies 18.septembrī Ulmas pilsētā, kura ir slavena ar savu universitāti, kur katram studentam ir viedtelefons un vēlme pavizināties bez maksāšanas.
Kā avots izmantotas media.daimler.com un Wired.
rakstīja:
"Pielikums ir bezmaksas, bet vadītājiem būs jāmaksā, savādāk, kāda jēga viņiem piedalīties projektā? Rekomendējamais tarifs ir 9,5 еirocenti par brauciena minūti. No sākuma nauda tiks padota no rokas rokā, bet nākotnē Daimler plāno pielāgot bezskaidras naudas norēķinu automatizētu sistēmu. "
Čota biku neizprotu tur rakstīto.
vai ne. velk uz google translate. :D
Ja es sapratu pareizi, tad par, piemēram, divu stundu braucienu būs jāmaksā ~12 Eiro - tur jau pazūd visa stopēšanas būtība.
Bet piekrītu, ka uzraksīts ļoti nesaprotami.
"Pielikums ir bezmaksas, bet vadītājiem būs jāmaksā, savādāk, kāda jēga viņiem piedalīties projektā? Rekomendējamais tarifs ir 9,5 еirocenti par brauciena minūti. No sākuma nauda tiks padota no rokas rokā, bet nākotnē Daimler plāno pielāgot bezskaidras naudas norēķinu automatizētu sistēmu. "
Čota biku neizprotu tur rakstīto.