Profesionālie tulkošanas pakalpojumi. 5
Pardod: MSI GeForce RTX 2080ti gaming X TRIO Graphic Card 1
Vēlos piedāvāt darbu online. 0
OCTA termiņš 13
Ka sauc Pasaules dalu kura dzivojam 4
google 1
Taustiņu funkcijas izmainīšana 2
Torrent 1
Cik maksā šodien kārtigs Gamer PC? 4
ESET izlaiž 2017.gada produktu izdevumus 23
VIAPLAY: Video tiešsaistē skatās 70% Latvijas iedzīvotāju 21
Katrā desmitajā datorā joprojām izmanto Windows XP 2
Google tuvākajā laikā atteiksies no Chrome paplašinājuma palaidēja 2
Acer ievieš nozares pirmo ieliekto monitoru ar acu izsekošanas funkcionalitāti 4
Adobe laiž klajā ārkārtas atjauninājumu 3
Tests: Cik precīzs ir "lēta gala" velo spidometrs? 3
Leģendārie telefoni – Nokia 3310 un citi 3
Puisis iziet Super Mario spēli mazāk kā piecu minūšu laikā un labo pasaules rekordu 2
Līdz 29.jūlijam atjaunini savu Windows bez maksas! 3
Kā uzlabot televizora skaņu? 2
Programma, ar kuras palīdzību fotogrāfijas pārveidot .gif formātā 1
Aproce, kas sastāv no 25 instrumentiem 1
Trīs padomi televizora izvēlei 2
Windows 7 ēra tuvojas noslēgumam, Microsoft koncentrējas uz Windows 10 1
Lietotāji online: 113
Reģistrētie lietotāji online: 0
Viesi online: 113
Plūsmu pārraides servisi, tādi kā Pandora, drīz varētu ieviest maksas abonēšanu visiem lietotājiem. Pirmais pretendē būt MySpace Music.
Ja var ticēt Cnet, drīz MySpace Music, populārā sociālā tīkla mūzikas serviss, iespējams būs par maksu. Izdevums, balstoties uz nenosauktiem drošiem avotiem, ziņo, ka servisa vadītāji jau ir vienojušies ar lieliem mūzikas leibliem par maksas servera palaišanu. Saskaņā ar avotiem no News Corp., MySpace tīkla īpašnieka, maksas ieviešana ir piespiedu pasākums: mūzikas serviss ir ļoti dārgs prieks.
Agrāk, korporācijas vadītājs Ruperts Merdoks, ļoti bieži izteicās par maksas ieviešanu par dažādiem interneta servisiem: tagad par maksu ir jau atsevišķas video servisa Hulu sadaļas un The Wall Street Journal avīzes - interneta versijas.
MySpace nav vienīgā kompānija, kura atteiksies no pastāvošās monetizācijas sistēmas, kura pamatojas tikai uz reklāmas pārraidi. Mūzikas leiblu stāvoklis, kad vienas kompozīcijas atskaņošana caur plūsmas pārraides servisiem ir 200 reizēs lētāka par mūzikas celiņa pārdošanu nekā caur iTunes, kas iznāks ļoti neizdevīgs. Viens no industrijas līderiem, Warner Music Group, jau aktīvi stājas ar tirgus pārveidošanas piedāvājumu.
Bet Myspace Music šāds jaunums ir solis uz pašnāvību. Bez tā šodien ne pārāk populārs serviss riskē atbaidīt pēdējos lietotājus. MySpace sociālais tīkls, kas kādreiz ir bijis vispopulārākais pasaulē, tagad pats meklē iespēju iegūt naudu, jo augustā beidzās to reklāmas līgums par $900 milj. ar Google. Bet tādu izdevīgu darījumu viņiem vairs neviens nepiedāvās.
Kā avots izmantota news.cnet.com.
es neko nesapratu...
datuvee tagad papildus karelja glupiibaam ir raksti marsiesju valodaa?
Būtu loģiski ja cilvēki migrēs uz grooveshark nekā paliks pie pandoras