Profesionālie tulkošanas pakalpojumi. 5
Pardod: MSI GeForce RTX 2080ti gaming X TRIO Graphic Card 1
Vēlos piedāvāt darbu online. 0
OCTA termiņš 13
Ka sauc Pasaules dalu kura dzivojam 4
google 1
Taustiņu funkcijas izmainīšana 2
Torrent 1
Cik maksā šodien kārtigs Gamer PC? 4
ESET izlaiž 2017.gada produktu izdevumus 23
VIAPLAY: Video tiešsaistē skatās 70% Latvijas iedzīvotāju 21
Katrā desmitajā datorā joprojām izmanto Windows XP 2
Google tuvākajā laikā atteiksies no Chrome paplašinājuma palaidēja 2
Acer ievieš nozares pirmo ieliekto monitoru ar acu izsekošanas funkcionalitāti 4
Adobe laiž klajā ārkārtas atjauninājumu 3
Tests: Cik precīzs ir "lēta gala" velo spidometrs? 3
Leģendārie telefoni – Nokia 3310 un citi 3
Puisis iziet Super Mario spēli mazāk kā piecu minūšu laikā un labo pasaules rekordu 2
Līdz 29.jūlijam atjaunini savu Windows bez maksas! 3
Kā uzlabot televizora skaņu? 2
Programma, ar kuras palīdzību fotogrāfijas pārveidot .gif formātā 1
Aproce, kas sastāv no 25 instrumentiem 1
Trīs padomi televizora izvēlei 2
Windows 7 ēra tuvojas noslēgumam, Microsoft koncentrējas uz Windows 10 1
Lietotāji online: 156
Reģistrētie lietotāji online: 0
Viesi online: 156
Vadošais mobilo sakaru operators “Tele2” šogad ieviesīs jauno dizaina konceptu vēl 15 klientu apkalpošanas centros Bauskā, Daugavpilī, Liepājā, Rēzeknē, Rīgā un Talsos, tādējādi pabeidzot vērienīgu klientu apkalpošanas centru modernizācijas projektu, kas tika uzsākts pirms trim gadiem ar mērķi nodrošināt labāko klientu servisu telekomunikāciju nozarē.
“Kopš 2013. gadā uzsākām ieviest jauno “Tele2” klientu apkalpošanas centru dizaina konceptu “Tele2” ik gadu ir atzīts par iedzīvotāju uzslavētāko uzņēmumu telekomunikāciju nozarē Latvijā, par ko ir liels gandarījums! Tas ir arī apliecinājums tam, ka mūsu klienti, kas ir vairāk nekā puse valsts iedzīvotāju, novērtē jauno konceptu un pilnveidoto klientu servisu. “Tele2” izstrādātais klientu apkalpošanas centru koncepts joprojām ir viens no modernākajiem Baltijas mērogā, un, veicot inovatīvus papildinājumus, būs aktuāls arī turpmākos gadus,” saka “Tele2” Mazumtirdzniecības departamenta direktore Dace Škrabe.
“Tele2” uzsāka klientu apkalpošanas centru pārveides projektu 2013. gadā ar mērķi nodrošināt labāko klientu apkalpošanu telekomunikāciju nozarē, ieviešot jauno dizaina konceptu visos 39 “Tele2” klientu apkalpošanas centros. Trīs gadu laikā “Tele2” atvēra 24 jaunā koncepta klientu apkalpošanas centrus Cēsīs, Daugavpilī, Dobelē, Jēkabpilī, Liepājā, Rīgā, Valmierā un Ventspilī, investīciju apjomam sasniedzot 1,4 miljonus eiro. Šī gada laikā “Tele2” noslēgs vērienīgo investīciju projektu, ieviešot jauno konceptu vēl atlikušajos 15 klientu apkalpošanas centros Bauskā, Daugavpilī, Liepājā, Rēzeknē, Rīgā un Talsos.
Latvijā darbojas 39 “Tele2” klientu apkalpošanas centri 21 pilsētā, kuros “Tele2” vidēji mēnesī nodrošina servisu ap 400 tūkstošiem esošajiem un topošajiem “Tele2” klientiem.
“Tele2” klientu apkalpošanas centru koncepts ir radīts “Tele2 AB” grupas uzņēmumā Zviedrijā un vēlāk pieskaņots Latvijas tirgum. Koncepta ideja ir veidot klientu apkalpošanas centrus kā mobilo sakaru pakalpojumu konsultāciju centrus, kuru fokusā ir klients ar savām individuālajām vajadzībām.