Profesionālie tulkošanas pakalpojumi. 5
Pardod: MSI GeForce RTX 2080ti gaming X TRIO Graphic Card 1
Vēlos piedāvāt darbu online. 0
OCTA termiņš 13
Ka sauc Pasaules dalu kura dzivojam 4
google 1
Taustiņu funkcijas izmainīšana 2
Torrent 1
Cik maksā šodien kārtigs Gamer PC? 4
ESET izlaiž 2017.gada produktu izdevumus 23
VIAPLAY: Video tiešsaistē skatās 70% Latvijas iedzīvotāju 21
Katrā desmitajā datorā joprojām izmanto Windows XP 2
Google tuvākajā laikā atteiksies no Chrome paplašinājuma palaidēja 2
Acer ievieš nozares pirmo ieliekto monitoru ar acu izsekošanas funkcionalitāti 4
Adobe laiž klajā ārkārtas atjauninājumu 3
Tests: Cik precīzs ir "lēta gala" velo spidometrs? 3
Leģendārie telefoni – Nokia 3310 un citi 3
Puisis iziet Super Mario spēli mazāk kā piecu minūšu laikā un labo pasaules rekordu 2
Līdz 29.jūlijam atjaunini savu Windows bez maksas! 3
Kā uzlabot televizora skaņu? 2
Programma, ar kuras palīdzību fotogrāfijas pārveidot .gif formātā 1
Aproce, kas sastāv no 25 instrumentiem 1
Trīs padomi televizora izvēlei 2
Windows 7 ēra tuvojas noslēgumam, Microsoft koncentrējas uz Windows 10 1
Lietotāji online: 267
Reģistrētie lietotāji online: 0
Viesi online: 267
Jau iepriekš tika ziņots, ka Microsoft ir pievērsies TV reklāmām , lai popularizētu savu meklētāju Bing. Jau tas vien, ka Microsoft iepriekš nekad īsti nav mīlējis ļoti intensīvas TV reklāmas kampaņas, parāda, ka šoreiz uzņēmums ir ļoti stingri apņēmies panākt iecerēto. Tagad savas kampaņas turpinājumā Microsoft ir nolēmis sponsorēt animācijas filmu seriālu Simpsoni jeb The Simpsons. Šis visā pasaule tik populārais seriāls tagad svinēs savu 20. dzimšanas dienu un šo īpašo jubilejas raidījumu sponsorēs tieši Bing īpašnieks.
Speciāli izveidotās Bing reklāmas attēlos visus Simpsonu ģimenes locekļus izmantojam šo meklētāju. Šīs reklāmas parādīsies pirms un pēc jaunajam multenes sērijām, ka arī sēriju reklāmas pauzēs.
Microsoft atzīst, ka animācijas seriāla sponsorēšana ir neliela daļa no milzīgās reklāmas kampaņas, kuras mērķis ir popularizēt Bing.
2009. gada oktobrī Microsoft pēdējā brīdī atteicās atbalstīt citu populāru multiplikācijas filmu – Family Guy, jo tās saturs esot pārāk aizskarošs un neiet kopā ar uzņēmuma zīmolu. Bija plānots sponsorēt šo seriālu, lai reklamētu Windows 7, bet Microsoft pārstāvjiem nepatika animācijas filmas saturs un viņi atteicās no turpmākas sadarbības.
Microsoft tiešām ļoti vēlas panākt, lai Bing kļūst par otro populārāko meklētāju pasaulē un nostumt Yahoo! uz 3. vietu. Pašlaik Bing pieder tikai 3,4 % no globālā meklētāju tirgus, kamēr Yahoo! pieder 6.1 %. Panākt Google popularitāti Bing diez vai izdosies, jo šis gigants sev patur 86% no globālā meklētāju tirgus.
sonick2227 rakstīja:
Vai tad mums nepietiek ar IE un FF; yahoo un google?
FF un Google rullz!
IE un Yahoo sucks,
Bing sucks more! XD
rullzbot rakstīja:
sonick2227 rakstīja:Vai tad mums nepietiek ar IE un FF; yahoo un google?FF un Google rullz!
IE un Yahoo sucks,
Bing sucks more! XD
nu jā es arī lietoju FF un google ,bet ir arī citi cilvēki
jā... family guy ir par skarbu, lai to asociētu ar kādu brandu :D s08e11 bij īpaša :)
Simpsoni zaudēs jēgu un kapēc mums vajag n-tos meklētājus,internetpārlūkus ? Vai tad mums nepietiek ar IE un FF; yahoo un google?