Profesionālie tulkošanas pakalpojumi. 5
Pardod: MSI GeForce RTX 2080ti gaming X TRIO Graphic Card 1
Vēlos piedāvāt darbu online. 0
OCTA termiņš 13
Ka sauc Pasaules dalu kura dzivojam 4
google 1
Taustiņu funkcijas izmainīšana 2
Torrent 1
Cik maksā šodien kārtigs Gamer PC? 4
ESET izlaiž 2017.gada produktu izdevumus 23
VIAPLAY: Video tiešsaistē skatās 70% Latvijas iedzīvotāju 21
Katrā desmitajā datorā joprojām izmanto Windows XP 2
Google tuvākajā laikā atteiksies no Chrome paplašinājuma palaidēja 2
Acer ievieš nozares pirmo ieliekto monitoru ar acu izsekošanas funkcionalitāti 4
Adobe laiž klajā ārkārtas atjauninājumu 3
Tests: Cik precīzs ir "lēta gala" velo spidometrs? 3
Leģendārie telefoni – Nokia 3310 un citi 3
Puisis iziet Super Mario spēli mazāk kā piecu minūšu laikā un labo pasaules rekordu 2
Līdz 29.jūlijam atjaunini savu Windows bez maksas! 3
Kā uzlabot televizora skaņu? 2
Programma, ar kuras palīdzību fotogrāfijas pārveidot .gif formātā 1
Aproce, kas sastāv no 25 instrumentiem 1
Trīs padomi televizora izvēlei 2
Windows 7 ēra tuvojas noslēgumam, Microsoft koncentrējas uz Windows 10 1
Lietotāji online: 310
Reģistrētie lietotāji online: 0
Viesi online: 310
Interneta izpētes uzņēmums Gemius izpētījis oktobrī skatītākos interneta vietnes TVPlay.lv raidījumus. Jaunieši izvēlās UgunsGrēku, Īstos večus un Šķiršanās formulu, kamēr seniori dod priekšroku LNT ziņām un Bez Tabu.
Tautā iemīļotais seriāls „UgunsGrēks” nezaudē popularitāti arī internetā, oktobrī piesaistot 54 500 lielu skatītāju auditoriju. Tam seko izklaidējoši informatīvais raidījums “Bez Tabu” ar 50 900 skatītājiem un “TV3 ziņas”, kas piesaistījušas 49 200 skatītāju lielu auditoriju. Interesanti, ka apskatot skatītāju procentuālo sadalījumu dažādās vecuma grupās, jaunieši vecumā no 15 līdz 24 gadiem veido seriāla “Ugunsgrēks” lielāko auditorijas daļu (27 procenti). Savukārt otrs latviešu seriāls “Šķiršanās formula” pie datoru ekrāniem pulcē skatītājus vecumā no 25 līdz 34 gadiem (33 procenti). Jāpiemin, ka paaudze, kas vecāka par 55 gadiem, TVPlay lapā skatās “BezTabu”, turku seriālu “Lieliskais gadsimts” un “LNT ziņas”, attiecīgi sastādot 19 procentus no katra raidījuma kopējās auditorijas.
Atšķirīgas tendences vērojamas salīdzinot sieviešu un vīriešu auditorijas - kamēr vīrieši dod priekšroku TV3 ziņām (55 procenti), sievietes izvēlējušas skatīties LNT ziņas (56 procenti). Izteikta vīriešu auditorija novērojama sporta ziņu raidījuma „Overtime TV” publikā, kur 81 procents auditorijas ir vīrieši, kā arī starp hokeja pārraižu skatītājiem (69 procenti). Savukārt raidījums “Lieliskais gadsimts” izteikti pulcē sieviešu auditoriju (79 procenti), tāpat līdzīgi seriāla “Šķiršanās formula” auditorijā, kur 74 procenti ir sievietes. Interesanti, ka arī šovs “Īstie veči” piesaistījis galvenokārt sieviešu uzmanību - 68 procenti no kopējās auditorijas skatījumos no datoriem.
Kopējā auditorija par interneta lapas TVPlay.lv auditoriju no visām ierīcēm oktobrī bija 238 000 cilvēki, no kuriem 54 procenti sievietes un 46 procenti vīrieši. Jāatzīmē izmaiņas dažādās vecuma grupās, kas izvēlas apmeklēt TVPlay vietni no datoriem. Salīdzinot ar 2013. gada oktobri, kad interneta lietotāji, kas vecāki par 45 gadiem, veidoja tikai 23 procentus no kopējā apmeklētāju skaita, šogad tie jau ir 37 procenti. Savukārt nemainīgi aktīvākie TVPlay portāla apmeklētāji ir interneta lietotāji vecumā no 15 līdz 24 gadiem, veidojot lielāko apmeklētāju daļu, kā arī vidēji pavadot visilgāko laiku portālā- 2 stundas un 25 minūtes.
Statistika par populārākajiem raidījumiem interneta vietnē TVPlay.lv pieejama arī infografikā!