Profesionālie tulkošanas pakalpojumi. 5
Pardod: MSI GeForce RTX 2080ti gaming X TRIO Graphic Card 1
Vēlos piedāvāt darbu online. 0
OCTA termiņš 13
Ka sauc Pasaules dalu kura dzivojam 4
google 1
Taustiņu funkcijas izmainīšana 2
Torrent 1
Cik maksā šodien kārtigs Gamer PC? 4
ESET izlaiž 2017.gada produktu izdevumus 23
VIAPLAY: Video tiešsaistē skatās 70% Latvijas iedzīvotāju 21
Katrā desmitajā datorā joprojām izmanto Windows XP 2
Google tuvākajā laikā atteiksies no Chrome paplašinājuma palaidēja 2
Acer ievieš nozares pirmo ieliekto monitoru ar acu izsekošanas funkcionalitāti 4
Adobe laiž klajā ārkārtas atjauninājumu 3
Tests: Cik precīzs ir "lēta gala" velo spidometrs? 3
Leģendārie telefoni – Nokia 3310 un citi 3
Puisis iziet Super Mario spēli mazāk kā piecu minūšu laikā un labo pasaules rekordu 2
Līdz 29.jūlijam atjaunini savu Windows bez maksas! 3
Kā uzlabot televizora skaņu? 2
Programma, ar kuras palīdzību fotogrāfijas pārveidot .gif formātā 1
Aproce, kas sastāv no 25 instrumentiem 1
Trīs padomi televizora izvēlei 2
Windows 7 ēra tuvojas noslēgumam, Microsoft koncentrējas uz Windows 10 1
Lietotāji online: 334
Reģistrētie lietotāji online: 0
Viesi online: 334
„BEIDZ RUNĀT, SĀC DARĪT,” ar šādu saukli jau otro gadu tiek izsludināts konkurss, lai veicinātu datorspēļu industrijas attīstību Latvijā. Gluži tā pat kā datorspēļu konkurss Indago, arī šis tiek rīkots reizi divos gados un iepriekš tas notika 2008. gadā. Konkursā ikvienam tika sniegta iespēja pārbaudīt savus spēkus datorspēļu veidošanā, tādējādi sniedzot iespēju atklāties arī jauniem talantiem.
Tā kā konkurss tiek iedalīts vairākos posmos, informējam par vienu no nozīmīgākajiem posmiem, kurā var iesaistīties ikviens. Tas ir konkursa pēdējais posms, kurā ikviens portāla gamedev.lv apmeklētājs tiek aicināts no 16.novembra – 1. decembrim novērtēt iesniegtās datorspēles 5 zvaigžņu sistēmā, tādējādi nosakot uzvarētāju. Lai saglabātu lielāku intrigu, balsojums būs aizklāts, līdz ar to neviens no balsotājiem un dalībniekiem nezinās iespējamo uzvarētāju.
Kopumā konkursam no 19. jūlija līdz 31. augustam tika reģistrētas 18 spēles, tomēr līdz galam izstrādātas un iesniegtas tika tikai 8 spēles: Karstā nauda, Crazy Maze, Project Aurora: Moonrise, Ideālā pasaule, Boldman 2, FaI:Ge Episodes, CaP:Fire un Vulture.
Fināls un uzvarētāju apbalvošana notiks 3.decembrī, un vieta tuvākajā laikā tiks precizēta.
#1
Define: puslīdz normāla spēle.
Iepriekšējo gadu uzvarētāju spēles bija pat ļoti spēlējamas, bet nu pēc šī videomateriāla, tad nu ir tā kā ir.
Sviests rakstīja:
Pilnīgi neizprotu jēgu veidot šitādus murgus. Ja jau nevaram uztaisīt kaut puslīdz mūsdienīgu spēli, tad sēžam un spēlējam, to, ko jau ir uztaisījuši citi izstrādātāji. Ir teiciens- ja nevari pakakāt, tad nemoki pakaļu.
Katrs lielais spēļu izstrādātājs sācis ar spēlēm, kuras nav lielākas par šīm.
Un par "puslīdz mūsdienīgu" runājot - es atkal neizprotu jēgu mērīt spēles pēc mūsdienīguma - agrāk tās pārsvarā ražoja daudz kvalitatīvāk. Ja iepazīsi datorspēles, to industriju un visu pārējo, kas ar to saistīts, izpratīsi gan šī konkursa jēgu, gan patieso rezultāta kvalitāti. :)
Video komentētājs vnk epic! vismaz parēcu normāli :D bet geimi visi ir gavno! :*
ak dievs! kapēc cilvēki ir gatavi mocīties lai beigās sanāktu tādi fufeļi kādi nu tie ir!!! vismaz ja reiz ir ideja uztaisīt spēli, ir jāpacenšās daudz maz visos aspektos (jo īpaši tomēr jāpievērš vizuālajam noformējumam)... .. vienkārši briesmīgi mēsli ko nemaz negribētos uzspēlēt jau pēc palaišanas!!!!
un visādi citādi piekrītu > #1
ah rakstīja:
ak dievs! kapēc cilvēki ir gatavi mocīties lai beigās sanāktu tādi fufeļi kādi nu tie ir!!! vismaz ja reiz ir ideja uztaisīt spēli, ir jāpacenšās daudz maz visos aspektos (jo īpaši tomēr jāpievērš vizuālajam noformējumam)...
Lielāko daļu spēļu taisa viens cilvēks vai ļoti maza pietiekami aizņemtu cilvēku komanda brīvajā laikā. Ja kāds te domā, ka var viņu darbu kaut kā optimizēt, tad lūdzu - konstruktīva kritika tiek vienmēr gaidīta. Saorganizējiet komandas bezmaksas darbam un radiet ko labāku, ja šie darbi/veidotāji nepatīk.
Ja jums mērķis ir visu tikai nokritizēt līdz ellei, tad atvainojiet, bet pat racēju darbā jūs neviens negaidīs.
to #6
paga paga.. .... taisīt tu vari visu ko, un ņemties.... bet ja tu ari kaut ko tikai šādā līmenī uzkodē (vienkārši tapēc ka tev tur kaut kā palika vienu dienu vairāk brīva laika) tad atvaino mani, nevajag pašam šo darbu bāzt netā kā itkā gatavu un spēlējamu spēli!!!! jo visa spēles kopaina ir vēl drausmīgāka, pat daža laba vecā NES spēlīte tālajos 80-tajos ir baudāma :)
ja gribi lai tavu darbu kaut cik objektīvi novērtē tad ari nedaudz pacenties, nevis pa roku galam uzkodē un bāz citiem spēlēt kaut kādus klucīšus un aplīšus, nevajag jau obligāti baigo 3D grafiku. ari ar to pašu Paintu var daudz maz sakarīgi sazīmēt kādu personāžu (kā piemēri vecie labie NES geimi) un Paints ari neprasītu nereālo laiku lai to nespētu paveikt! bet ja to negribi darīt, tad nav ko ari kodēt pašu spēli! kurš tev cits ies taisīt grafisko daļu tavai spēlei, ja ne vien pats!
ah rakstīja:
to #6
paga paga.. .... taisīt tu vari visu ko, un ņemties.... bet ja tu ari kaut ko tikai šādā līmenī uzkodē (vienkārši tapēc ka tev tur kaut kā palika vienu dienu vairāk brīva laika) tad atvaino mani, nevajag pašam šo darbu bāzt netā kā itkā gatavu un spēlējamu spēli!!!! ...
Kāpēc tavuprāt ir "itkā" gatavas? Kāpēc nešķiet gatavas? Kas vispār solīja, ka spēles atbildīs kaut kādiem maģiskiem standartiem? Spēles uzdevums ir izklaidēt spēlētāju un tas arī viss, kas tiek prasīts. Ja vajag kaut ko īpašu, tad neīstajā vietā iegriezies - pēc pasūtījuma te projektus netaisa.
Kas attiecas uz veidošanas iemeslu - tas pavisam noteikti nav diena brīvā laika. Tie, kas veido ir entuziasti. Ja neesi personīgi ar viņiem pazīstams, tad spļaut ārā šādus apvainojumus nav ieteicams.
Runājot par klucīšiem un aplīšiem - lūdzu, apskati vispirms spēles un tikai tad kritizē. Nav tur pa roku galam uzkodētu klucīšu un aplīšu. Varbūt tikai vienā vai divās spēlēs, bet tās spēles nesastāv no tā...
Sakarā ar kodēšanu un zīmēšanu - programmētājs parasti nav grafiķis. Izvēlies vai nu vienu, vai otru, vai komandu. Neprasi no katra programmētāja būt izcilam zīmēšanas jomā. Otrādi arī neprasi. Reti kurš spēj būt prasmīgs abās nozarēs.
Pilnīgi neizprotu jēgu veidot šitādus murgus. Ja jau nevaram uztaisīt kaut puslīdz mūsdienīgu spēli, tad sēžam un spēlējam, to, ko jau ir uztaisījuši citi izstrādātāji. Ir teiciens- ja nevari pakakāt, tad nemoki pakaļu.