Profesionālie tulkošanas pakalpojumi. 5
Pardod: MSI GeForce RTX 2080ti gaming X TRIO Graphic Card 1
Vēlos piedāvāt darbu online. 0
OCTA termiņš 13
Ka sauc Pasaules dalu kura dzivojam 4
google 1
Taustiņu funkcijas izmainīšana 2
Torrent 1
Cik maksā šodien kārtigs Gamer PC? 4
ESET izlaiž 2017.gada produktu izdevumus 23
VIAPLAY: Video tiešsaistē skatās 70% Latvijas iedzīvotāju 21
Katrā desmitajā datorā joprojām izmanto Windows XP 2
Google tuvākajā laikā atteiksies no Chrome paplašinājuma palaidēja 2
Acer ievieš nozares pirmo ieliekto monitoru ar acu izsekošanas funkcionalitāti 4
Adobe laiž klajā ārkārtas atjauninājumu 3
Tests: Cik precīzs ir "lēta gala" velo spidometrs? 3
Leģendārie telefoni – Nokia 3310 un citi 3
Puisis iziet Super Mario spēli mazāk kā piecu minūšu laikā un labo pasaules rekordu 2
Līdz 29.jūlijam atjaunini savu Windows bez maksas! 3
Kā uzlabot televizora skaņu? 2
Programma, ar kuras palīdzību fotogrāfijas pārveidot .gif formātā 1
Aproce, kas sastāv no 25 instrumentiem 1
Trīs padomi televizora izvēlei 2
Windows 7 ēra tuvojas noslēgumam, Microsoft koncentrējas uz Windows 10 1
Lietotāji online: 360
Reģistrētie lietotāji online: 0
Viesi online: 360
Adblock Plus ir pats populārākais produkts no pasaulē pieejamā reklāmu bloķētāju klāst. Tomēr tā vairāk kā 100 miljoniem lietotāju savos ekrānos pavisam drīz var nākties pieredzēt jaunu reklāmu parādīšanos, jo kompānija ir uzsākusi jaunu servisu, kas ļaus cauri bloķēšanas tehnoloģijai nonākt "piemērotākajām" reklāmām.
"The Wall Street Journal" ziņo, ka Adblock Plus mātes kompānija Eyeo ir kļuvusi par partneri uzņēmumam ComboTag, lai izveidotu tirdzniecības platformu, kur WEB lapas var izvēlēties "iepriekš apstiprinātas" reklāmas savām lapām. Adblock Plus lietotāji, kuri pēc tam apmeklēs šīs lapas, redzēs noteiktās apstiprinātās reklāmas. Tiesa - tiek solīts, ka tās būšot mazākas un ne ik uzkrītošas kā oriģinālās versijas, tāpat arī talkā nāks Google un AppNexus, lai tirdzniecība jaunajā platformā noritētu iespējami sekmīgi.
"Tas atļauj veiksmīgi darbināt divas dažādas ekosistēmas pilnīgi atšķirīgi, kā arī sekmīgi tās abas monetizēt", stāsta Ben Williams - Adblock Plus izpildirektors. "Un kas ir vēl svarīgāk - monetizēšana notiek ar pašu reklāmu bloķētāju noosacījumiem."
Adblock Plus iepriekš apstiprināto reklāmu iniciatīva bija aktīva jau vismaz pēdējos piecus gadus. Vairākas kompānijas (to skaitā Amazon, Google un Microsoft) bija izteikušas vēlmi par noteiktu nodevu tikt iekļautas atļauto reklāmu sarakstā. Jaunā tirdzniecības platforma ir minētās programmas rezultāts, padarot vieglāku reklāmdevēju apstiprināšanu un palielinot apstiprināto reklāmu apjomu.
80% no šīs platformas ienākumiem nonāks reklāmdevēju kabatā, savukārt atlikusī summa tiks sadalīta starp pārējām iesaistītajām online aģentūrām. Tajā pašā laikā Adblock Plus paturēs 6% no kopējiem ienākumiem.
Adblock Plus uzskata, ka šis būs sava veida kompromiss: netiks bloķētas visas reklāmas, tajā pašā laikā būs atļautas tikai pašas neuzbāzīgākās un mazāk traucējošās reklāmas. Tomēr daudzi lietotāji un publicētāji jau tagad ir izteikuši savu neapmierinātību par atļauto reklāmu skaita palielināšanu.