Profesionālie tulkošanas pakalpojumi. 5
Pardod: MSI GeForce RTX 2080ti gaming X TRIO Graphic Card 1
Vēlos piedāvāt darbu online. 0
OCTA termiņš 13
Ka sauc Pasaules dalu kura dzivojam 4
google 1
Taustiņu funkcijas izmainīšana 2
Torrent 1
Cik maksā šodien kārtigs Gamer PC? 4
ESET izlaiž 2017.gada produktu izdevumus 23
VIAPLAY: Video tiešsaistē skatās 70% Latvijas iedzīvotāju 21
Katrā desmitajā datorā joprojām izmanto Windows XP 2
Google tuvākajā laikā atteiksies no Chrome paplašinājuma palaidēja 2
Acer ievieš nozares pirmo ieliekto monitoru ar acu izsekošanas funkcionalitāti 4
Adobe laiž klajā ārkārtas atjauninājumu 3
Tests: Cik precīzs ir "lēta gala" velo spidometrs? 3
Leģendārie telefoni – Nokia 3310 un citi 3
Puisis iziet Super Mario spēli mazāk kā piecu minūšu laikā un labo pasaules rekordu 2
Līdz 29.jūlijam atjaunini savu Windows bez maksas! 3
Kā uzlabot televizora skaņu? 2
Programma, ar kuras palīdzību fotogrāfijas pārveidot .gif formātā 1
Aproce, kas sastāv no 25 instrumentiem 1
Trīs padomi televizora izvēlei 2
Windows 7 ēra tuvojas noslēgumam, Microsoft koncentrējas uz Windows 10 1
Lietotāji online: 282
Reģistrētie lietotāji online: 0
Viesi online: 282
Ja vienam kareivim ir asāks šķēps, tad otram vajag stingrāku vairogu un otrādi. Tieši tā arī darbojas interneta reklāmu un mājaslapu apmeklētāju attiecības. Sākotnēji cilvēki uzķērās uz reklāmām, bet tad ar laiku tās pārstāja traucēt. Jebkurš rūdīts datoriķis automātiski ignorē visas reklāmas un zina, kādi ir parastie reklāmu laukumu un kāda izmēra animācijas ignorēt. Līdz ar to reklamētājiem nācās izdomāt arvien jaunākus veidus, kā piesaistīt uzmanību. Tad arī sākās... Skanošas reklāmas, kru priecīgs biznesmenis ko stāsta. Slīdošas reklāmas ar maziņu “X” stūrītī, lai vienmēr nejauši uzspiestu tai virsū. Reklāmas, kas nosedz visu saturu. Ja ar to vēl nepietiek, tad saliek visas reklāmas kopā vienā lapā, lai mazāk izturīgie datori un datoriķi pie satura arī netiktu.
Parādās Addblock
Tas bloķē pilnīgi visas reklāmas visās mājaslapās. Parasti to uzliek tad, kad kāda mājaslapa ir nokaitinājusi līdz galam un to vairs nevar izturēt. Domāju, ka liela daļa Adblock lietotāju parādījās pēc tam, kad Youtube sāka likt reklāmas video vidū. Sēdi, klausies albumu, iejūties, bet pēkšņi tie divi kaitinošie hipsteri no televizora pārtrauc albumu un izbojā visu... Tomēr nelaime tā, ka uzliekot Adblock cieš arī visas pārējās mājaslapas. Vācijas laikraksts Bild ir izlēmis, ka cilvēki ar Adblock viņu lapā Bild.de vairs nav aicināti.
Vāciski tiek paskaidrots, ka ar Adblock lapā iekļūt nav iespējams. Turpat ir arī poga, kā Adblock atslēgt. Lapas apmeklētājam tiek piedāvātas 2 iespējas. Vai no izslēgt Adblock, vai sākt maksāt 2,99 eiro mēnesī. Lēmums ir tīri loģisks. Ja nav nekādas peļņas, nav žurnālistu un redaktoru, nav ziņu. Vienīgi citi portāli nav līdz šim izvēlējušies tik drastisku metodi un parasti nodarbojas ar apmeklētāju kaunināšanu vai iežēlināšanu. Daudzas mājaslapas arī piedāvā papildu saturu, ja tās abonēsi.
Bild.de ir pirmais ievērojamais šāda veida politikas piekopējs. Tagad būs jāseko līdzi, cik ļoti būs vai nebūs atmaksājies šāds solis. Protams, ziņu lapu ir daudz, tā kā cilvēki var izvēlēties ziņas vienkārši lasīt kādā citā. Citādāk būs ar lapām, kuras piedāvās unikālāku saturu. Ja Youtube aizliegtu Adblock, būtu daudz vieglāk to noņemt un reklāmas paciest, nekā meklēt alternatīvu. Tomēr, ja arī parādīsies alternatīva, kuru visi sāks apmeklēt, cik ātri lapas īpašnieks bankrotēs, ja nebūs iespējams gūt peļņu no reklāmām.