Datuve :: Latvijas uzņēmums maina zīmolu, lai iekarotu Baltiju

Datuve

Mana Datuve

Reģistrācija | Noteikumi | Paroles atjaunošana



Forums

Ieskaties


Raksti

Lietotāji online

Lietotāji online: 40

Reģistrētie lietotāji online: 0

Viesi online: 40

Datuve.lv video
Top.LV

Latvijas uzņēmums maina zīmolu, lai iekarotu Baltiju

Ievietoja: MartinsKarelis @ 2011.05.09 17:39  

Par sarežģītajiem ekonomiskajiem apstākļiem un lielajai konkurencei gan no pašmāju uzņēmēju, gan ārvalstu investoru puses Latvijas kolektīvās iepirkšanās portāls Atlaižuklubs.lv 6 mēnešu laikā spējis iekarot 54% Latvijas tirgu, kā arī uzsācis darbību Lietuvā un Igaunijā. To līdz šim nav darījis neviens no Latvijas kolektīvās iepirkšanās portāliem. Attīstības rezultātā uzņēmums pieņēmis lēmumu mainīt savu zīmolu no Atlaižuklubs uz starptautisko CityLife. Plānots, ka jaunais zīmols ne vien ļaus īstenot ambiciozo plānu - gada laikā kļūt par Baltijas vadošo kolektīvās iepirkšanās portālu, bet arī palīdzēs efektīvāk skaidrot sabiedrībai kolektīvās iepirkšanās pamatideju.

Kā uzskata CityLife.lv pārdošanas vadītājs Māris Strods: „Pērnā gada spožākais interneta biznesa piemērs pasaulē Groupon.com, uzsāka kolektīvās iepirkšanās ēru visā pasaulē, arī Latvijā. Nu ir pēdējais laiks, kad kā uzņēmumiem, tā kolektīvās iepirkšanās portāliem jāsaprot, ka mēs klientiem nepiedāvājam tikai atlaides, mēs piedāvājam arī augstas kvalitātes pakalpojumu, kas liek klientiem pie uzņēmēja atgriezties arī pēc akcijas beigām. CityLife.lv cenšas šo ideju skaidrot, tomēr mēs ceram arī uz uzņēmumu un konkurentu līdzdarbošanos.”

Šobrīd biznesa vidē aizvien biežāk nākas saskarties ar problēmu, kad daļa no uzņēmumiem, samazinot piedāvājumu cenas, uztver to kā īslaicīgu pārdošanas instrumentu un nemēģina veltīt papildus rūpes kvalitātei un servisam, lai padarītu piesaistītos pircējus par lojāliem un ilggadējiem klientiem. Tādējādi tiek pārprasta kolektīvās iepirkšanās ideja, kuru pārstāv CityLife.lv, proti – sniegt vērtīgu ieguldījumu uzņēmumu mārketingā, nevis rīkot īslaicīgu izpārdošanu internetā.

CityLife.lv cenšas ne tikai piedāvāt atlaides, bet arī atklāt plašākai publikai interesantākās un skaistākās vietas Rīgā, kā arī nelielās Latvijas pilsētās un ciemos un pastāstīt par tām ļoti plašai auditorijai. Turklāt nākotnes plānos ietilpst ideja „nojaukt” arī Baltijas robežas un iepazīstināt visus triju Baltijas valstu iedzīvotājus ar interesantāko kaimiņzemēs.

Saistītie raksti

Komentāri

#1 cepurnieks WWW @ 2011.05.10 11:20

šī laba frāze : "tā kolektīvās iepirkšanās portāliem jāsaprot, ka mēs klientiem nepiedāvājam tikai atlaides, mēs piedāvājam arī augstas kvalitātes pakalpojumu, kas liek klientiem pie uzņēmēja atgriezties arī pēc akcijas beigām."
iesaku pamēģināt aiziet bez kuponu un ar kuponu tad salīdzināsim kvalitāti.
man pieredze ir dažāda!

#2 dero @ 2011.05.11 09:23

Tas visiem sen jau zināms, ka tie kolektīvās iepirkšanās starpnieki no uzņēmumiem pumpē laukā normālu naudiņu, procentus, bez mazvai sanāk pašam uzņēmumam nodarboties ar kvantitāti, nevis kvalitāti.