Datuve :: Kompānijas „iGo” elektriskais divritenis

Datuve

Mana Datuve

Reģistrācija | Noteikumi | Paroles atjaunošana



Forums

Ieskaties


Raksti

Lietotāji online

Lietotāji online: 128

Reģistrētie lietotāji online: 0

Viesi online: 128

Datuve.lv video
Top.LV

Kompānijas „iGo” elektriskais divritenis

Ievietoja: BaibaKlava @ 2015.01.09 09:45  



Tas ir visai paredzams, ka 4 tūkstošus dolāru vērts velosipēds būs pieejams visai ierobežotam klientu lokam, it īpaši tad, ja tas paredzēts bezceļu braukšanai. Taču, „iGo” elektriskais divritenis nedaudz atšķiras no iepriekš redzētajiem elektriskajiem braucamrīkiem. Tas ir īpaši veidots tā, lai ar to visai viegli varētu braukt pa sniegu, smiltīm, dubļiem, vārdu sakot, braukšana pielāgota jebkuriem apstākļiem jebkurā gadalaikā. Lai šķērsotu šos apgrūtinātos braukšanas apgabalus, iGo pievadīs pedālim enerģiju no elektriskā motora un baterijas. Minoties ātrāk, tu saņemsi lielāku „palīdzību”, lēnāk – enerģijas pievade norims. Velosipēdam kopumā ir arī 10 pielāgojamas jaudas iespējas.

Saistītie raksti

Komentāri

#1 Neticis @ 2015.01.09 11:23

Nez' kāpēc elektriskos mopēdus ar pedāļiem tagad sauc par velosipēdiem. Analogs ar iekšdedzes dzinēju Latvijā bija jau pirms 50 gadiem:
http://www.retromoto.lv/katalogs/riga/riga-2-gauja/

#2 pirsik @ 2015.01.09 21:29

Tā Gauja jau sver 45kg, tur vairāk mopēds kā divritenis sanāk, tādu pacelt un ielikt sabtransportā vai uznest uz 6. stāvu nebūtu joka lieta. Šis varētu svērt savus 15-20kg un pa mežu ietu kā tanks - nebūtu slikti ar tādu braukt sēņot :P