Datuve :: Ieguldot 533 000 eiro, “Tele2” šogad pabeigs vērienīgu klientu apkalpošanas centru pārveides projektu

Datuve

Mana Datuve

Reģistrācija | Noteikumi | Paroles atjaunošana



Forums

Ieskaties


Raksti

Lietotāji online

Lietotāji online: 83

Reģistrētie lietotāji online: 0

Viesi online: 83

Datuve.lv video
Top.LV

Ieguldot 533 000 eiro, “Tele2” šogad pabeigs vērienīgu klientu apkalpošanas centru pārveides projektu

Ievietoja: Draxo @ 2016.02.03 12:05  

Vadošais mobilo sakaru operators “Tele2” šogad ieviesīs jauno dizaina konceptu vēl 15 klientu apkalpošanas centros Bauskā, Daugavpilī, Liepājā, Rēzeknē, Rīgā un Talsos, tādējādi pabeidzot vērienīgu klientu apkalpošanas centru modernizācijas projektu, kas tika uzsākts pirms trim gadiem ar mērķi nodrošināt labāko klientu servisu telekomunikāciju nozarē.

“Kopš 2013. gadā uzsākām ieviest jauno “Tele2” klientu apkalpošanas centru dizaina konceptu “Tele2” ik gadu ir atzīts par iedzīvotāju uzslavētāko uzņēmumu telekomunikāciju nozarē Latvijā, par ko ir liels gandarījums! Tas ir arī apliecinājums tam, ka mūsu klienti, kas ir vairāk nekā puse valsts iedzīvotāju, novērtē jauno konceptu un pilnveidoto klientu servisu. “Tele2” izstrādātais klientu apkalpošanas centru koncepts joprojām ir viens no modernākajiem Baltijas mērogā, un, veicot inovatīvus papildinājumus, būs aktuāls arī turpmākos gadus,” saka “Tele2” Mazumtirdzniecības departamenta direktore Dace Škrabe.

“Tele2” uzsāka klientu apkalpošanas centru pārveides projektu 2013. gadā ar mērķi nodrošināt labāko klientu apkalpošanu telekomunikāciju nozarē, ieviešot jauno dizaina konceptu visos 39 “Tele2” klientu apkalpošanas centros. Trīs gadu laikā “Tele2” atvēra 24 jaunā koncepta klientu apkalpošanas centrus Cēsīs, Daugavpilī, Dobelē, Jēkabpilī, Liepājā, Rīgā, Valmierā un Ventspilī, investīciju apjomam sasniedzot 1,4 miljonus eiro. Šī gada laikā “Tele2” noslēgs vērienīgo investīciju projektu, ieviešot jauno konceptu vēl atlikušajos 15 klientu apkalpošanas centros Bauskā, Daugavpilī, Liepājā, Rēzeknē, Rīgā un Talsos.

Latvijā darbojas 39 “Tele2” klientu apkalpošanas centri 21 pilsētā, kuros “Tele2” vidēji mēnesī nodrošina servisu ap 400 tūkstošiem esošajiem un topošajiem “Tele2” klientiem.

“Tele2” klientu apkalpošanas centru koncepts ir radīts “Tele2 AB” grupas uzņēmumā Zviedrijā un vēlāk pieskaņots Latvijas tirgum. Koncepta ideja ir veidot klientu apkalpošanas centrus kā mobilo sakaru pakalpojumu konsultāciju centrus, kuru fokusā ir klients ar savām individuālajām vajadzībām.

Tele2

Tele2

Tele2

Tele2

Tele2

Tele2

Saistītie raksti